I Il-86 ScanFlyer Blue 18 Jul 2014 #1 Når kan jeg booke Norwegian sommer 2015 USA Er det noen som vet når jeg har håp om å kunne bestille tur t/r Orlando hos Noregian i juni/juli 2015?
Når kan jeg booke Norwegian sommer 2015 USA Er det noen som vet når jeg har håp om å kunne bestille tur t/r Orlando hos Noregian i juni/juli 2015?
T Tornerose ScanFlyer Blue 12 Sep 2014 #2 Re: Når kan jeg bokke Norwegian sommer 2015 USA Vet ikke om du har sett det men disse billettene er nå i salg. Dessverre ser det ut til at de har kuttet lørdagsruten...
Re: Når kan jeg bokke Norwegian sommer 2015 USA Vet ikke om du har sett det men disse billettene er nå i salg. Dessverre ser det ut til at de har kuttet lørdagsruten...
C Cockpitview ScanFlyer Gold 12 Sep 2014 #3 Re: Når kan jeg booke Norwegian sommer 2015 USA Det ligger vel i kortene at det kommer flere avganger til Orlando, da fra andre flyplasser.
Re: Når kan jeg booke Norwegian sommer 2015 USA Det ligger vel i kortene at det kommer flere avganger til Orlando, da fra andre flyplasser.