Når i 2013 starter Norwegian å fly til New York?

Speedman

Newcomer
Når i 2013 starter Norwegian å fly til New York?

Noen som vet når Norwegian starter å fly til New York i 2013? Mener å ha hørt at Kjos´ern sa at prisene kunne bli så lav som 2000kr t/r, noen som har formening om dette? Jeg har kun reist med SAS de to andre gangene jeg har vært der, finnes det bedre/billigere alternativer? Reiste da på economy.

Re: Når i 2013 starter Norwegian å fly til New York?

Det er vel nevnt at prisene uten bagasje, kredittkort etc blir rundt 2000kr tur retur. Hvor mange av de som blir tilgjengelige gjenstår å se, sannsynligvis temmelig få :) Når de starter å fly er enda ikke kommet nøyaktig, men andre kvartal i 2013 er nevnt flere ganger.

Det er en hel del selskaper som flyr til New York, både fra Oslo og en liten svipptur fra Oslo. Bruk finn.no eller andre søkemotorer så får du opp en rekke alternativer og kan sortere til det som er billigst på de datoene du vil fly. Icelandair (via Island) pleier å ha ok priser, samme med SAS/Continental når du skal fly direkte og ikke i de periodene alle andre flyr (sommerferie, høstferie etc). Ellers kan du få greie turer med både British Airways (via Oslo - London - New York) eller Lufthansa (via Munchen eller Frankfurt), men da ikke direkte.

Det er vel ingen som reiser til USA uten bagasje, så prisene må vel inneholde 1 stk. bagasje á 20 / 23 kilo + kredittkortavgift.
Siden de andre direkte-maskinene, Continental og SAS flyr til Newark, så blir det vel JFK på Norwegian.

Det er vel ingen som reiser til USA uten bagasje, så prisene må vel inneholde 1 stk. bagasje á 20 / 23 kilo + kredittkortavgift.
Siden de andre direkte-maskinene, Continental og SAS flyr til Newark, så blir det vel JFK på Norwegian.

Så lenge man er borte under en uke går det brillefint med håndbagasje.

Tror jeg heller hadde kostet på meg et bagasjegebyr eller to, og handlet for et par tre tusen dollar.

Håndbagasje funker fint til NYC, men når du skal hjem så kan det jo være greit å sjekke inn både 2 of 3 kofferter. Tror dere DY kommer til å ha max 2 kofferter hver på fygninger til NYC også? Altså samme bagasjekonsept som på andre ruter?

Kan nevne at jeg skal både ha med meg madammen og vår lille datter, så det blir MINST to kofferter per pers i retur fra NYC :D

Back