• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Når flyr Lufthansa A380 til Miami?

LN-TCK

Newcomer
Når flyr Lufthansa A380 til Miami?

Mente å ha lest her et sted at noe skrev at lufthansa skal bytte ut sin 747-400 på Miami ruta med en a380... Stemmer det? Jeg finner ikke igjen det innlegget...
Skal en tur til USA neste sommer... Oslo - Miami, Orlando - Oslo. Tenkte å fly med Lufthansa.. Når jeg er inne på lufthansa sine sider står det at de bruker 747 mellom Frankfurt og Miami...

Re: Lufthansa a380 til miami

Mente å ha lest her et sted at noe skrev at lufthansa skal bytte ut sin 747-400 på Miami ruta med en a380... Stemmer det? Jeg finner ikke igjen det innlegget...
Skal en tur til USA neste sommer... Oslo - Miami, Orlando - Oslo. Tenkte å fly med Lufthansa.. Når jeg er inne på lufthansa sine sider står det at de bruker 747 mellom Frankfurt og Miami...

A380 blev brugt til MIA i en periode, men er nu tilbage med 747 igen... Har dog ikke tjekket hvad der bliver brugt næste sommer.

LH flyr FRA-MIA i vinter med A380.
Fra April tilbake til 747 igjen.

A380 blev brugt til MIA i en periode, men er nu tilbage med 747 igen... Har dog ikke tjekket hvad der bliver brugt næste sommer.

LH flyr FRA-MIA i vinter med A380.
Fra April tilbake til 747 igjen.

Kjipt da... Det er vel ikke noe avod på 747?

Der var'n ja.. :)

Hadde to valg på oslo - miami, den ene var med swiss, a 330-300, men bare med 1 t transit i zurich, den andre var med lufthansa, 747-400 med 1,5 t transit i frankfurt.

Man bør vel ha ihvertfall1,5 t i transit?

1t transitt i ZRH skal gå fint. Så lenge det er gjennomgående skal ikke du være redd. Ville gått for Swiss...

Re: Når flyr Lufthansa A380 til Miami?

Jeg har hvertfall billetter med LH A380 nå i desember, fra MIA til FRA.

Med mindre de har byttet flytype siden jeg bestilte, så benytter LH 380 til MIA i vinter.

Re: Når flyr Lufthansa A380 til Miami?

Tok en rask titt på des og jan.. Joda 380;)

Kjipt da... Det er vel ikke noe avod på 747?

Der var'n ja.. :)

Hadde to valg på oslo - miami, den ene var med swiss, a 330-300, men bare med 1 t transit i zurich, den andre var med lufthansa, 747-400 med 1,5 t transit i frankfurt.

Man bør vel ha ihvertfall1,5 t i transit?

Ville helt klart uten tvil valgt Swiss via ZRH hvis alternativet var FRA og 747, og det ikke var noe nevneverdig prisforskjell.

Back