• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nå kommer Flybåten

Re: Nå kommer Flybåten

Ja, den bør vel kunne betjene både Rygge og Torp fra respektive sider av fjorden

Det har vært litt av en såpeopera underveis i denne prosessen. Det gjenstår å se hvordan forbindelsen utvikler seg, personlig er ikke dette prosjektet det første jeg vil investere i.

Har dessverre ingen tro paa dette prosjektet. Men det er sikkert en fin baattur.

da har man altså fått Flybåt, Flybuss, Flytaxi og Flytog.. noen som vil starte med Flytrikk da? :)

Kanskje ikke så lenge før du kan ta FlyBane ut til Sjøflyhavna på FBU!!!!

Har ideskaperne her hørt om Horten-Moss? Kan ikke ta enormt mye lengre tid om man startet en bussrute som baserte seg på å ta Bastøyfergen i stedet. Passasjerbåter som er egnet til formålet er ikke direkte billig i innkjøp, så jeg ser ikke helt for meg at dette blir noen stor suksess.

Back