Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by tripple-seven
Jeg så en Novair A330 på Gardermoen i går.. Er det en vanlig besøkende for tida? Eller må jeg oppdatere meg? Thailand-charter??
Originally posted by GFL
Så et bilde av den fra OSL, taxet mot 01L...men nå var sniktittet jeg i køen på airpicsTror ikke bilde ble uploadet til bildebasen
Men det er kanskje fyfy :spin:
Thomas: Synd du ikke hadde med kamara ja, men man lærer vel av slike feil?:
Originally posted by Airbus 330
Originally posted by GFL
Så et bilde av den fra OSL, taxet mot 01L...men nå var sniktittet jeg i køen på airpicsTror ikke bilde ble uploadet til bildebasen
Men det er kanskje fyfy :spin:
Thomas: Synd du ikke hadde med kamara ja, men man lærer vel av slike feil?:
Jeg fikk tatt bilde av den på Lørdag på Gardermoen, la den i kø med det samme i airpics.com.
Men den ble IKKE godkjent som vanlig p.g.a: - This image is tilted in relation to the surroundings. You should try holding your camera straight to the ground or horizon when taking pictures.
Finner ikke ut av det der gitt. Synd, for bilde ble bra synes nå jeg og flere som så det.
Var det bildet mitt du så kanskje??
Airbus 330.![]()
Originally posted by Leorim
Jeg fikk samma rejects-beskjed på ALLE mine bilder som jeg tok der.
Føler meg nesten som en amatør når jeg får den meldingen der :sarc
Originally posted by Blubird
Airbus 330: - så bildet ditt jeg også, veldig synd at det ikke ble godkjent! Bra bilde med unntak av en liten "nedoverbakke". :spin:
Originally posted by Leorim
Det er også noen flyplasser som har litt skjeiv taxebane,
F.eks utenfor flyvergrillen på Kastrup, den er skjeiv den .
Jeg fikk samma rejects-beskjed på ALLE mine bilder som jeg tok der.
Føler meg nesten som en amatør når jeg får den meldingen der :sarc
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.