Mye skjer på 10 år ..
For ganske nøyaktig 10 år siden tok jeg disse bildene på SeaTac. Ingen av disse er lenger blant oss i sin nåværende form. Ting forandrer seg fort ..
Borte: MD80 N958AS. Nå i Venezuela som YV529T hos PERLA.
Borte: America West B757-200 N915AW .. 757 nummer 40. Levert til Eastern. Parkert 2012, etter å ha blitt overført til USAirways.
Fargeskjema: Og dette er til og med to fargeskjemaer siden .... B777-222 N224UA, fortsatt i produksjon.
Fargeskjema: Men N673DL er fortsatt i produksjon i de nye fargene.
Borte: Northwest er historie, men A320-200 N328NW er fortsatt med oss i DL-farger.
Borte: Continental er historie, men B737-800 N33264 flyr fortsatt for United.
Helt borte: Tristar N161AT som nå står og vansmekter i en arabisk ørken ..
Dett var dett. Bokstavelig talt.
For ganske nøyaktig 10 år siden tok jeg disse bildene på SeaTac. Ingen av disse er lenger blant oss i sin nåværende form. Ting forandrer seg fort ..

Borte: MD80 N958AS. Nå i Venezuela som YV529T hos PERLA.

Borte: America West B757-200 N915AW .. 757 nummer 40. Levert til Eastern. Parkert 2012, etter å ha blitt overført til USAirways.

Fargeskjema: Og dette er til og med to fargeskjemaer siden .... B777-222 N224UA, fortsatt i produksjon.

Fargeskjema: Men N673DL er fortsatt i produksjon i de nye fargene.

Borte: Northwest er historie, men A320-200 N328NW er fortsatt med oss i DL-farger.

Borte: Continental er historie, men B737-800 N33264 flyr fortsatt for United.

Helt borte: Tristar N161AT som nå står og vansmekter i en arabisk ørken ..
Dett var dett. Bokstavelig talt.