• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

My airfare secrets - seriøst eller bare svada?

gardkarlsen

ScanFlyer Silver
My airfare secrets - seriøst eller bare svada?

Hei

Noen andre som har vært innom http://www.bargainpricedairfare.com/index.php ? Han prøver å selge en bok som avslører "alle hemmelighetene" til flyselskapene og dermed skal man være i stand til å spare masse penger. Er det noen som har sett denne boken? Er det bare tull og tøys?

Re: My airfare secrets - seriøst eller bare svada?

Spurte Tommy777 om han visste noe for en stund siden, og ifølge ham var det en mye bedre ide å bruke pengene på øl! Så det gjorde jeg!:drunk:

Skål!!

BF:cool2

Spurte Tommy777 om han visste noe for en stund siden, og ifølge ham var det en mye bedre ide å bruke pengene på øl! Så det gjorde jeg!:drunk:

Skål!!

BF:cool2

Hehehe, det høres ut som Tommy :lol:

Eneste hemmeligheten er vel at han tjener penger på å fortelle selvfølgeligheter.....

Joda, jeg kjøpte den for å ha noe å lese som tidtrøyte, passet bra sammen med øl.
Ikke verdt pengene tror jeg.

.... Han prøver å selge en bok som avslører "alle hemmelighetene" til flyselskapene ...
Bare det å selge en bok når selskapenes prisstrategier endres annenhver uke burde få bjellene til å ringe. Mener forresten jeg har sett denne karen (eller broren) reklamere for "Hvordan bli millinær på Internett" eller noe i den duren også, for $19.99...

Men for å være litt mer seriøs så kan man vel heller ikke sammenligne priser og startegier i USA med Europa. Virker som både tilbud og prisingspolitikk er ganske forskjellig. Tror både scanair og flyertalk gir vel så mye valuta for pengene.

Tror både scanair og flyertalk gir vel så mye valuta for pengene.

Penger? :8:

Kom også på en nettside jeg var innom en gang: Der kunne man betale for å få en guide til hvordan man fylte ut ESTA-søknaden, som igjen må være noe av det mest selvforklarende og enkleste jeg har fylt ut på nettet.

Back