dc-8-63
Finn Erik Edvardsen
Mustang Sally …hmm Mustang Søndag
….her er det ikke mindre enn 11 Mustanger rundt oss…ikke hest (Svigerinne har 40 av de) ikke Tristar’s maskiner med “bare V8” men Mustanger i Luften….Lokal flyplassen har Airshow med 11 Mustanger (Mustang Mania), en B-17 og andre som skaper god lyd som bør brukes som Demo hos Hegel (let me know Senor Fnat !!)
Ja Canadiere er så hyggelige - English Bay … my second date with Den Lille Italienerinnen Good Times - 2nd Floor on Air Canada 747-400 to LHR var interessant hjem mot Norge - men Mustang Cab Vancouver rundt og om Mamsen and Papsen er med deg - dra ut til Gibson on the Sunshine Coast (under time unna - dog med ferge) Det er BC og Canada på sitt beste !!
….her er det ikke mindre enn 11 Mustanger rundt oss…ikke hest (Svigerinne har 40 av de) ikke Tristar’s maskiner med “bare V8” men Mustanger i Luften….Lokal flyplassen har Airshow med 11 Mustanger (Mustang Mania), en B-17 og andre som skaper god lyd som bør brukes som Demo hos Hegel (let me know Senor Fnat !!)
God morgen fra Vancouver. Kom meg hit i går kveld etter 13,5 timer på buss fra Calgary. Fantastisk natur og for en opplevelse å reise gjennom så varierende terreng og landskap, og ikke minst, opp og ned tusenvis av høydemeter langs Trans-Canadian Highway. Kom meg frem til hotellet etter at bussjåføren på lokalbussen fra Pacific Central Station sa jeg kunne kjøre med ham gratis (er canadiere virkelig så hyggelige altså?) og ned på stranda English Bay like ved hotellet her i går kveld, akkurat i tide til solnedgang. Det gjorde svært godt for en sørlending å endelig høre bølgeskvulp og måkeskrik igjen etter 2,5 måned i en landlocked provins. Nå skal dagen nytes her, med strandtur og en tur rundt Stanley park.
Ja Canadiere er så hyggelige - English Bay … my second date with Den Lille Italienerinnen Good Times - 2nd Floor on Air Canada 747-400 to LHR var interessant hjem mot Norge - men Mustang Cab Vancouver rundt og om Mamsen and Papsen er med deg - dra ut til Gibson on the Sunshine Coast (under time unna - dog med ferge) Det er BC og Canada på sitt beste !!