Mumbai-reise i høst
Hei, mitt første innlegg her, trevlig forum dette! Forumnerd som jeg er må jeg nesten ta vekk nåt annat fra den daglige listen nå ,heh.
Jeg planerer en ukes reise til Mumbai, (eller skal vi kalle det Bombay?), i slutten av Oktober eller begynnelsen av November. Mitt hovedspørsmål er egentlig, når er det lurt å booke billetter: nå eller skal jeg ha is i magen?
Vi verdisetter raske flybytten og kort totaltid på reisen. Som boende i Stavanger blir nesten eneste alternativ KLM vi AMS eller Lufthansa via FRA.
Jeg får tak i billetter til ca 7-8K per pax med bra totaltider <14h.
Hvor trolig er det å finne bedre tilbud enn dette nærmere fram?
Og hva er best KLM eller Lufthansa?
Sen får gjerne alle som vært i Mumbai gi tips på bra opplevelser såklart!
Hei, mitt første innlegg her, trevlig forum dette! Forumnerd som jeg er må jeg nesten ta vekk nåt annat fra den daglige listen nå ,heh.
Jeg planerer en ukes reise til Mumbai, (eller skal vi kalle det Bombay?), i slutten av Oktober eller begynnelsen av November. Mitt hovedspørsmål er egentlig, når er det lurt å booke billetter: nå eller skal jeg ha is i magen?
Vi verdisetter raske flybytten og kort totaltid på reisen. Som boende i Stavanger blir nesten eneste alternativ KLM vi AMS eller Lufthansa via FRA.
Jeg får tak i billetter til ca 7-8K per pax med bra totaltider <14h.
Hvor trolig er det å finne bedre tilbud enn dette nærmere fram?
Og hva er best KLM eller Lufthansa?
Sen får gjerne alle som vært i Mumbai gi tips på bra opplevelser såklart!