• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mr. Obamas besök CPH

QatarLoveARN

Newcomer
Mr. Obamas besök CPH

Hej!

Mr. Obama kommer ju till CPH den 18:e december.

Är det någon som vet vilken tid han beräknas anlända? Dvs. ETA. Eller vet någon vilken site som möjligen har info eller spekulationer om detta?

Bor i södra Sverige och hoppas på sydliga eller västliga vindar och landning bana 22L, så att man kan se Air Force One i Barsebäck.

mvh. Pelle

Re: Mr. Obamas besök CPH

Prøver lige at få liv i denne tråd igen. Nogen der har info om AF1 ankomst til CPH...

Mr President er litt uforutsigbar mtp ETA. Ellers håper jeg danskene har bedre mulighet til å få noen fine bilder av maskinen enn hva muligheten var på OSL

Personligt tænkte jeg nu mest på al det besvær og trafikkaos det medfører. Kan se at Øresundbroen er lukket fra 7.30 til 8.30 og igen fra 16.30 til 17.30 - det må være deromkring kan ankommer og rejser igen.

hvorfor det er nødvendigt at lukke Øresundsbroen fatter jeg simpelthen ikke - det er endnu en af de ting der har taget overhånd i sikkerhedsparanoiaen...

Back