• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MOW's nyscantråd

Re: MOW's nyscantråd

Jaja, det er fredda'n .. så da blir det fra Atlanta i dag.

N849AS.jpg

Først ut en Atlanta Spessial fra ASA, Atkantic Southeast Airlines.

N979TW.jpg

TWA MD83 N979TW på gate.

N285AU.jpg

MetroJet vat USelessAirlines' forsøk på 'airline within the airline'. Omtrent like vellykket som Snowflake.

N105DA.jpg

Delta 767-200 N105DA, et svært tidlig eksemplar av arten. Ble etterhvert frakter, fløy en stund for West Atlantic men er nå i ATI's tjeneste. Fortsatt aktiv, ja ..

N7466U.jpg

United 727-200 N7466U. Levert 1980. Skrotet i Iran rundt 2012.

N15926.jpg

CO Express ERJ-145ER N15926 .. ikke så mye spennende her ... bare fortsett videre ..

Avslutter med et par av Sabenas 340-4300 OO-SCZ. Levert til Air France i 1994. Sabena fra 1997 og parkert etter konkursen. Lufthansa opererte den et par år før Air Namibia overtok og i dag er den vel bare en skrothaug en plass ...

OO-SCZ.jpg


OO-SCZ_2.jpg


Trallala og ha det bra.
 
Back
Top