• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Morro paa JFK

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Vel - til tross for kansellering, klager ikke jeg paa dagen. Fjernparkering paa JFK betyr naerkontakt med morsomme objekter. Litt fra vinduene i terminalen ble det ogsaa.

Here we go:

001b.jpg

Mexicana A319 med festmaling!

002.jpg

Swiss A330 og Taca A320 - fin utsikt fra Varigs lounge.

003.jpg

Den er lang, den er lang .... Ogsaa fra Varigs lounge. Spotting med fersk espresso!

004.jpg

Uzbekistan 767.

005.jpg

747-412 4X-ELS ex Singapore - fortsatt hvit etter et aars bruk. Saa ogsaa 767-383 TF-FIC, ex SE-DKR/LN-RCE i Israir-farger. Desverre ingen bilder.

006.jpg

Gangsta Express to Gabon. Cancelled.

007.jpg

Store balaaselamper paa denne A340-500. Litt mer fres i takeoffen en Stein sin .. :)

008.jpg

jetBlue takset stadig forbi.

009.jpg

Ex-mange flyselskaper ... bl.a. Sunways .. N521NA flyr naa for Avianca.

010.jpg

En tsjekkisk klassiker!

011.jpg

LTU A330 ..

012.jpg

Mye Airbusser .. Aer Lingus ..

013.jpg

Aerovit 767-383 UR-VVG - ex SE-DKU/LN-RCK still going strong!

014.jpg

Synes jeg maatte ta med denne ogsaa, til tross for all 'stoeyen'.

Replying to Topic 'Morro paa JFK'

Mye snasent her du!
Men aner jeg noe 'barnslige' vinduer i loungen?

Mye bra! syntes Airbus A340 er en flott maskin, må ikke gleme Tristar, har dessvere ikke flydd en slik maskin, men har hatt to turer med Spantaks DC10

Takk for flott bilder:up:
JFK byr på en spennende mix, absolutt. Artig og se Uzbekistan. Den går JFK-RIX-TAS.

Back