• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mornings FRA FRA

petter380

Powder hound
Medlem
Hei og hopp, kom ganske så tidlig inn til FRA i morges, noe jeg tror skyldes den kraftige turbulensen over Irak = medvind? Who knows, jeg sovnet 3 minutter etter at vi var i lufta og våknet under innflyvingen - ganske kjedelig flypassasjer med andre ord.

Blir lounge chillax'n et par timer nå, som er deilig. Har en del admin etter Dubai Air Show i går som må sjekkes og gjøres :)

Re: Mornings FRA FRA :p

God morgen fra Forus!

Da var det mandag.... Urk, kom arbeidslyst du milde, og du skal motstand finne! :D

Ha en fin en forumister! :)

Gudd mårning FRA DUBlin. Snart på tide å pakke sammen og komme seg til flyplassen. Hjemreise med krøll på, står på programmet. Er ikke hjemme før i morgen kveld :)

Mornings fra Prærieekspressen. Merker jeg har vært mer utvilt, men kommer meg vel gjennom denne dagen også. Et nytt strøk med maling av vinduslister venter, og vil da bare ha igjen alle de andre fem vinduene og like mange dører.....hurra :drunk:

Goood morgen fra UAE. Ser ut som man da kommer seg elegant unna noen timer for a besøke showet. Får med en hyggelig norsk venn som bor her nede så vi kan mimre om Braathens og Sterling… Gleder meg ufattelig til B1B.

Kvelden skal igjen tilbringes i smoking – og denne gangen på Atlantis @ The Palm hvor shipping bransjen skal gi seg selv flotte priser. Tenker jeg blir kjempeflott da jeg ser ut som Stælken Gundersen på grunn av en hissig øyekatar (Qatar?) overført fra en av smårollingene.

God morgen fra Tananger

Her regner det :drunk:, noe som det godt kan slutte med :p
Ingen beskjed fra bilen om at det var 3 grader eller kaldere, så ikke så kaldt enda. Men det kommer sikkert snart.

I løpet av uken så blir det også en flaksetur, men ikke offshore. Wrapclass til sør-Europa. IFE på de flightene vil være "Speaker for the dead" :p

Men før det, jobb :8:

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Fnatheims Gnarforama. Trøtt som et spett av jet lag.

Elefanten ligger og er småtufs i tromma etter å ha spist for mye C-vitamin tabletter igår (gule Skittles). Han mener de har In-Fnat-Entertainment oppi magen hans.

Men livet går jo videre.

Ha en diger dag!

God morgen fra mørke Oslo. Graver meg gjennom helgens mail. Og det er aaaaaaaltfor lenge til neste reise.

Må snart få ut fingeren og få booket utflukten til Grand Canyon.

God morgen fra UiA. Dagen startet med en tur på Elixia kl 6. Eksamenslesing står på programmet resten av dagen.

Ha en fin dag!

Re: Mornings fra FRA

God formiddag FRA Trondheim
Tjohei det er mandag....forholdsvis rolig start på dagen, men får vel pisk på pung for å ha sagt dette.... :(
Stressende ettermiddag med henting av kidsa i bhg og middag og vask av bil for visning av denne.

Ha en strålende dag folkens :) :) :)

Re: Mornings fra FRA

God morgen fra gullstuen på Kastrup, der frokosten er inntatt, frikadellene er satt frem (CPH's svar på laksen i Oslo? :p ), og SAS flyr meg til Bergen om en times tid!

Noterer meg også at movember-barten har begynt å klø... Ha en flott dag!

God ettermiddag!
Straks på vei hjem fra jobb. Handle, middag og så sette seg i bilen for å kjøre til Sandefjord.
I morgen skal ytre oslofjord krysses minst et 4 ganger.

Juhu!

BF:cool2

God ettermiddag, det ble fryktelig vått og trist ute i dag. La oss få kulde, så snø!

God ettermiddag fra Aberdeen,
Straks går det mot arbeidsdag slutt og middag med gode kolleger står på kveldsprogrammet.
Nydelig førvinter vær her over idag.Grei tur over sjøen med Elisabeth Viking.
SE-DOR, første gangen jeg har fløyet med denne kjerra. Ny på denne siden av langfjella?
Vel , det går mot nye tider i flåtedisponeringen for bolaget ser jeg.
Ha en fortsatt fin kveld folkens.

Grei tur over sjøen med Elisabeth Viking.
SE-DOR, første gangen jeg har fløyet med denne kjerra. Ny på denne siden av langfjella?

Alle -600'ene skulle vel over til Norge, mener jeg å ha lest ...

God kveld fra KKN, venter på at SK4479 skal bringe meg tilbake til OSL. Hatt ei fin langhelg i Vardø, med mye friskt vær, hyggelige folk og en god opplevelse med blues i vintermørket.
Nå kommer arbeidsuka og tar meg snart, god kveld til dere alle!

Back