Morn morn fra flybussen retning ISG og straks [emoji2395]6[emoji2395]!

petter380

Powder hound
Medlem
Good morning! Sitter på flybussen og ser frem til en fin (om lang) innenriks tur mellom ISG-HND nå om 2,5t. Flyturen tar heldigvis under 3t, som er passelig. Det som er digg, er at det er en (sjeldnere) widebody, B767! For de to små blir det bra å få i loggboken, for meg litt nostalgisk. Er vel fort 10år+ siden forrige, så jeg syns den er gått fra å være vanlig til noe mer eksotisk (som er lett da den i hovedsak brukes til USA hvor man sjeldent drar).

2-3-2 konfig så forventer god plass, ser det er flere småbarn ombord da japansk selskap viset hvor de sitter på seat map (gjelder alle selskap vi har flydd med her, selv lavkost, så tipper det er en regulering(?)). Det blir Tokyo i 4 hele dager før ANA flyr oss kl 22:55 søndagskvelden. Håper vi klarer å snu døgnet litt på de små innen den tid, typ 22-09 istedenfor 20-06/07[emoji1787]

Ishigaki og tropiske Japan anbefales sterkt, magisk rett og slett. Gleder meg til å komme tilbake!

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Herlig følelse av fredag på en onsdag - aldri feil. Kaffe og forum før turen opp til toppen av Oslo. Nyt dagen dagen du også.

God morgen fra Knausen - straks bort på gymmet og gi full gass. Lunch på brygga og tennis-enkemann i kveld. Blir alenefeiring av en kontrakt som virkelig ble jackpot.

Morn fra Tønsberg. Ikke de store ambisjoner for dagen, er et lite stykke bursdagskake igjen som ikke blir bedre av og lagres så burde kanskje ta ansvar der. En drøy uke pause i kakespisingen før det er en ny runde

Goodmorgen fra Malmö. Turen går i dag, ud i det blå. Destinationen kendes ikke, men her til morgen nydes roen, inden bygningsarbejdet starter her ved 8 tiden.

Klokken er 7.47, og det er jo dagens bedste tidspunkt. Hav en dejlig pengedag, og dag i det hele taget :-)

God dag fra kontoret. Her har jeg startet dagen med først skrive under et jobbtilbud, deretter en oppsigelse. Så da rakk jeg akkurat det innen månedsslutt. ikke mulig det blir et par måneder med litt lite arbeidslyst fremover. Men i kveld bli det noen gode bobler på menyen. Ha en fin dag.

God dag fra kontoret. Her har jeg startet dagen med først skrive under et jobbtilbud, deretter en oppsigelse. Så da rakk jeg akkurat det innen månedsslutt. ikke mulig det blir et par måneder med litt lite arbeidslyst fremover. Men i kveld bli det noen gode bobler på menyen. Ha en fin dag.

Gratulerer så mye!!

God formiddag fra Forus,

En hektisk møtedag her før det blir langhelg.
Båtvedlikehold i ettermiddag.

Ha en fin dag

Her har jeg startet dagen med først skrive under et jobbtilbud, deretter en oppsigelse. Så da rakk jeg akkurat det innen månedsslutt. ikke mulig det blir et par måneder med litt lite arbeidslyst fremover. Men i kveld bli det noen gode bobler på menyen. Ha en fin dag.

Gratulerer!! Veldig bra.

God morgen fra SCL. Rask frokost i kantina før det blir Latam til Lima og så videre til Atlanta. Forhåpentligvis ender jeg opp i Dallas utpå natta en gang.

Heavy duty Bongo tur dette her. Rakk desverre heller ikke drink med lokal forumist, da jobbdagen gikk helt over styr.

Men nå er det først gjensyn med en gammel kjenning fra FRA-MAD. :)

03aae742c043bb06d72cf72dcaca72a9.jpg

Ha en super onsdag

God aften fra Bangkok.
Her sitter en oppe i loungen å skuer utover byen. Har vert ute å trasket rundt det meste av dagen, og det kjennes i kroppen.
Middag blir av det lettvinte slaget, Grab leverer.
Ha en flott onsdag :)

db7d8fe0624980336c987855c084c3b3.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra SCL. Rask frokost i kantina før det blir Latam til Lima og så videre til Atlanta. Forhåpentligvis ender jeg opp i Dallas utpå natta en gang.

Heavy duty Bongo tur dette her. Rakk desverre heller ikke drink med lokal forumist, da jobbdagen gikk helt over styr.

Men nå er det først gjensyn med en gammel kjenning fra FRA-MAD. :)

03aae742c043bb06d72cf72dcaca72a9.jpg

Ha en super onsdag

Vi tar det igjen neste gang! God tur!

G'morgen ... her sitter man på chat ned en gjøk i India angående et kortmisbruk ... Går ikke dette rett vei, skal det byttes bank.

Ellers skinner solen og jeg er straks avgårde for å kjøpe kumøkk til fruens roser ..

Morn fra gullstuen på OSL. Lang reise fra GIG via GRU of FRA. Reiser videre hjem til LHR via BRU. Blir en lang dag!

På FRA i dag, så jeg en LH A320NEO uten maske på frontruten , trodde alle Neo maskiner fikk dette fra fabrikken?

Attachments

• 20250430_135958.jpg
    20250430_135958.jpg
    97.6 KB · Views: 160
Trallabom update fra LIM. Om SCL er helt fings premium så er nok LIM litt i andre enden av skalaen. Men omsider ombord hos Latam på vei til ATL.

Nå har jeg etter vært reist til Santiago kanskje 10 ganger, og den har en veldig kul vibe. Høyt oppe på favorittlista sammen med et kort knippe andre.

Andy out (igjen)

Re: Morn morn fra flybussen retning ISG og straks - vekk m emåji..

God kveld fra en Ferge. Her er vi på vei til hyttekontoret på øya som mangler flystripe... spørs om ikke jeg må gjøre noe med det.

God kveld fra Kongsberg.

Litt hektisk her denne uken grunnet sykehus og legebesøk både mandag, tirsdag og onsdag. Dette var planlagte ting så ingen stor dramatikk egentlig. Nå blir det noen rolige dager før nye økter på sykehuset i begynnelsen av neste uke. Jeg glad for at vi har det helsevesenet vi har uten at det er noe forsikringsgreier som en må rote med. Hadde jeg bodd i USA vil jeg neppe vært noe attraktiv kunde for forsikringsselskapene for å si det sånn

G'morgen ... her sitter man på chat ned en gjøk i India angående et kortmisbruk ... Går ikke dette rett vei, skal det byttes bank.

Håper det ordner seg med kortmisbruket. Jeg var helt sikker på at jeg også var blitt svindlet for et lite beløp i dag. Det var en veldig merkelig transaksjon på mastercardet. Jeg fant ikke ut av hva det var så da var det bare å ringe banken. Heldigvis var det litt ventetid i telefonen og før jeg rakk å komme frem til en kunderådgiver så gikk det opp for meg hva det var. Det var bare en betaling av en kontigent som var trukket automatisk så da var det bare å legge på med en gang.

Morn fra gullstuen på OSL. Lang reise fra GIG via GRU of FRA. Reiser videre hjem til LHR via BRU. Blir en lang dag!

På FRA i dag, så jeg en LH A320NEO uten maske på frontruten , trodde alle Neo maskiner fikk dette fra fabrikken?

Som hos SK så har de eldste maskinene, som da også har det gamle liveryet, ikke maske.

Gratulerer!!!

Back