Morn fra bortekontoret (tirsdag)

Henshaw

Galley Slave
Staff member
Medlem
Det er blitt tirsdag og man er på bortekontoret. Hit har man reist kollektiv, min andre kollektivreise i år, og det føltes veldig... normalt ut (med unntak av antallet mennesker på T-banen). Har ca ett år med episoder av Flypodden og høre på, men siden gutta i dress har bestemt at i hele oktober skal alle på kontoret hele tiden, går nok den backloggen fort unna

Re: Morn fra bortekontoret

God morgen, også her fra kontoret, dog det er ikke noe nytt. Merker det stadig blir flere mennesker på toget og når virker det som alle har kastet munnbindene, så det går fremover og normaliseres. At på til kan man sitte hvor man vil i kantina nå. Ny leieboer flytter inn, så da er den cash flowen sikret fremover. Siden kona skal ut på vidt blir det da fulle au pair plikter og innspilling av podcast så snart jeg får barna i seng. Ha en fin dag

God morgen fra kontoret på Forus. Her er man allerede to timer inne i arbeidsdagen. Fine været i dag etter at det blåste godt i går kveld/natt. Fritiden i går ble benyttet til å skru sammen fire kjøkkenstammer fra Ikea. I dag går man muligens løs på et visst antall skuffer som også skal monteres. Når alt er klart kommer en snekker og sørger for at alt blir montert opp. Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Comfort Hotel Trondheim!

Det godeste strømselskapet fant ut at tirsdag morgen/formiddag var et kjempetidspunkt å koble ut strømmen i hele distriktet jeg bor, og uten strøm fra 07.00-12.00 var det bare for kona og meg å ta inn på hotell så dagens møter går som normalt på denne internettmaskinen.

Høstens planer delvis lagt, mangler bare et par bekreftelser for Desember så er alt booket opp. Ser ut til å bli reisende onkel også resten av dette året...

Malta neste på mandag.

Kim

G’moorgen! Så smått begynt å lysne. Snart start på arbeidsuken, så vpn-tunnellen må nok drilles opp igjen.

Nye reiseråd for Norge virker en smule uforståelig, men så lenge reiseforsikringen ikke lager krøll, blir det nok tur likevel. Nå skal det kokes bikkjemat, og NW-koppen forlanger påfyll ..

Tralla-bom!

Back