Morgenkaos på Gardermoen

gustavf

Moderator
Medlem
Morgenkaos på Gardermoen

I dag tidlig skulle jeg sammen med et par kollegaer til Bodø på morgenkvisten. Jeg hadde heldigvis ikke bagasje å sjekke inn, men en av de jeg reiste sammen med måtte (på grunn av litt krøll med billetten) i manuell innsjekkingskø- Der ble han stående i litt over en time, fra ca 06.55 til ca 08.00.

I sikkerhetskontrollen var det god flyt og knapt kø, det samme for innsjekking hos de fleste andre flyselskapene. Selv med frokost ombord så var ikke "reintrodusert service" det uttrykket som ble brukt mest i dag, for å si det slik.

Er det noen som vet om det var noen spesiell grunn til kaoset? Vanligvis bruker jo denne køa å være på noen minutter.

Re: Morgenkaos på Gardermoen

Originally posted by Thomas

Torsdag før påske burde være grunn nok.

.. til å møte opp ekstra tidlig dersom man A: ikke reiser på fullpris B: ikke er EBG

Originally posted by Thomas

Torsdag før påske burde være grunn nok.

Den tanken slo meg faktisk ikke en gang, men det var uansett mer kaos enn jeg ville forvente meg to arbeidsdager før påske.

Originally posted by Tommy777

.. til å møte opp ekstra tidlig dersom man A: ikke reiser på fullpris B: ikke er EBG

og som student som ikke har råd til hverken A eller B får ta sjansen på Værnes i stedet da og håper at det er bedre der.^_^ Noen som vet d foresten?:question:

Originally posted by Lillingen

og som student som ikke har råd til hverken A eller B får ta sjansen på Værnes i stedet da og håper at det er bedre der.^_^ Noen som vet d foresten?:question:

Eller sjekke inn på automat og internet. Etter jeg mistet sølvkortet har jeg aldri sjekket inn manuelt med SAS

Ikke rart man mister Sølvkort nå for tiden, med så dårlig opptjening. Jeg er nylig blitt det igjen, men det er p.g.a. en laaaaaang tur, hvor jeg bevisst kjøpte en billett i klasse V for å få full opptjening. Det er jo ikke lett å vite hvilken klasse man kjøper alltid, før etter at den er bestilt.

Originally posted by Someone

Eller sjekke inn på automat og internet. Etter jeg mistet sølvkortet har jeg aldri sjekket inn manuelt med SAS

Kan man sjekke inn på automat når man har med ski da?

Kan man sjekke inn på automat når man har med ski da?

Jeg har gjort det med sykkel:colgate:

Hadde meldt fra på forhånd og når jeg kom til OSL bare printet jeg ut tag, satte på sykkelen og gikk til spesialbagasje og lempet den fra meg

Etter hva jeg kunne se så var det laaang kø også i bagdrop køen idag morges, så var nok endel innom automatene.

Dere burde ha ei pakke valium på oversizen deres, bikkjene gneldrer i kor! (Poor fellas) :colgate:

jeg skal over til kattebyen i morgen tidlig, heldigvis på sete 3C i euro-konfig, ergo beste setet i huset (for oss som ikke får velge 0A/K). Alt jeg har med er en liten sekk som sjekkes inn, og god tid. Satser på automat, bagdrop og knøsniking med EBG'en min.

Skulle egentlig ha dradd til BNE i helgen men er ikke et sette å oppdrive.

-A

var nok ikke bare hos SAS det var kø, men første rush har lagt seg hos en del andre når klokka blir 0655....men torsdag før påske har skylda....

Når jeg dro avgårde fra OSL igår ettermiddag med SK4043 var det fra 20min-til 1 times forsinkelse på en god del ruter. Det er ikke så uakseptabelt på en torsdag før palmehelgen synes jeg.
Dessuten var det sol og stort sett blide fjes å se i terminalen selv om det var mye folk.

I går ettermiddag var det også laaaaang kø på bag-drop med SAS-gruppen!:angry:

Originally posted by EB

I går ettermiddag var det også laaaaang kø på bag-drop med SAS-gruppen!:angry:

OM du har EBG pleier det å funke å løpe rett rundt øyen og finne en *G/biz-skranke og dumpe ting der, om alt er i orden og du ikke skal spørre om ting. ;)

-A

Takket være Victor blir det ikke EBG på meg...

Back