Morgen fra Grunnlovsbygd

kekker

Onkel reisende kekker
I gårkveld, da jeg traff puta sånn ca klokka kvart på 12 og satte alarmen til 04.00, så tenkte jeg i mitt stille sinn at SK pilotene gjerne kunne streiket et døgn til, slik at dagens siste flight hadde gått fløyten og jeg kunne blitt hjemme.
Men her sitter jeg på R11 i retning Skien og håper på at Bølgen og Moi har frokost til meg, så får de små lysegrønne ta meg nordover etterhvert!

Dara Ó Briain er forresten genial og det var vel verdt det å være litt i manko på søvn, for å få oppleve Dara igjen!

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

God morgen fra Klepp. Her settes kursen straks for Forus og siste dag som pølsemaker. På mandag er det en ny hverdag, og jeg gleder meg! :)

Glad fredag fra Ris. Nespresso i kopp og kropp og det er vel på tide å åpne hjemmekontoret. Satser på å få gått en skikkelig tur i løpet av ettermiddagen også. Ha en bra fredag du også.

Mornings fra Hvalstad. Solen skinner, men noen små bøller kunne godt sovet litt lenger, men så lenge de sover natten gjennom bør jeg vel ikke klage. Etter jobb settes kursen mot Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra Rotterdam!
Ser litt smågrått ut utendørs, men da får man bare holde seg inne og satse alt på sol fra fat :D
nhow leverer godt, men hva er det som gjør glassvegger så populært ? Ville ikke fått lest mange spaltemillimetre i dagspressen på den tronen der, om jeg ikke hadde hatt rommet for meg selv...
Smud slutt på uken ønskes :)
2994eb38d67ecfa3e75380dfda93e656.jpg

God morgen fra Snillfjord. :)

Her er stikkordet pr nå bestående av 3 bokstaver; SNØ! Kong vinter forsøker seg på en siste krampetrekning før våren og sommeren setter inn, bare det blir med forsøket..

Nåvel, oppe er man og etter hvert klar for en liten innsats på jobb fra 07.00 til 12.00, før det blir helg her. I helgen har man alvorlige planer for både rydding i hjemmet og noen treningsøkter, så får man se hvordan det utspiller seg.

En fortreffelig en ønskes. :)

God mornings fra Stavanger. Her har det jaggu kommet litt sludd som ligger på bilene sammen med litt rim. Huttetu. Frokost med minsten ferdig og hun skal sjemmes ut med kjøring ned til togstasjonen. Etter det blir det kaffe og nyhetsoppdateringer.
Ha en nydelig fredag :)

God morgen fra distriktskontoret.. Hadde glemt å varme opp "bilen" i dag og hadde noen kalde første minutter i -1 grader.. huttetu.

Fest i kveld, lunch med kjernefamilien på selveste Grunberløkka i morgen (må få kjøpt dongeribukser og flanellskjorte) og klippfisk-kveld hjemme på søndag.

Så er det plutselig mandag og desverre høyst sannsynelig en del jobbreising.

SC

God morgen fra Charlottesville, Virginia. Fløy en veldig kort tur med LH sin 747-8 igår, fra Baltimore til Dulles. Dulles var stengt, og da maskinen lå i holding pattern, valgte kapteinen å lande i Baltimore for refueling, som ble et lengre opphold enn forventet, fordi de ikke kunne tanke flyet mens det var tordenvær i området. traff en norsk student som på 4 år her i Charlottesville aldri hadde støtt på en nordmann, men nå traff han tilfeldigvis oss to som spurte om parkeringsmuligheter, og samme dag hadde han møtt en norsk Ubersjafør fra Voss.

. Her settes kursen straks for Forus og siste dag som pølsemaker.

Pølsemaker?
Som Trønderen på utenlandstur sa: Ska bestille pølse ja, for da veit man ka man får..:cool:

Mornings fra Fort Lauderdale, mye regn men lite snø. Håper det blir fint vær i Norge når vi drar på ferie dit 17. Mai med direkte B787 fra FLL til OSL så man kan legge igjen trugene og ulveskinnspelsen hjemme. :cry:

God dag fra vest av Shetland av alle ting. Her er det fint lite som skjer egentlig, bortsett fra absurde mengder med papirarbeid.

Trodde jeg hadde sagt god morgen jeg, men neida. Så god kveld fra Lillestrøm. Godt å være hjemme selv om det ble en riktig travel dag på kontoret i dag.

Nå blir det litt verandasitting, så en øl og så oppspart GOT episode sammen med Storsmurfen.

Ha en fin en hvor enn dere er

Siste betalende passasjer inn døra, Turi passer på meg...

SAS hadde heldigvis gate 30 på TRD! [emoji16]

6c1b25c1b81af32468977f1e8aefdff8.jpg

Sent from my HTC U12+ using Tapatalk

Back