Modeller selges 1:200

LN-EBA

ScanFlyer Blue
God ettermiddag,

Noen som er interessert i å kjøpe noen 1:200 modeller? Selges da undertegnede kun vil fortsette med 1:100 og 1:50 i samlingen. Alle modellene er i topp stand å er kjøpt i løpet av det siste året. Vil legge ut bilder så fort dette lar seg gjøre. Kan selges enkeltvis. Ser helst at modellene hentes på Jessheim da ingen originalesker følger med.

Følgende modeller:
737-800: Ryanair
737-800: Pegasus Airlines (Flypgs.com-paint)
737-800: Sterling (Blå-paint)
A320-200: Spanair
A320-200: British Airways
737-700: Braathens (LN-TUA)
737-300: Norwegian Air Shuttle (LN-KKF)

Selges samlet for 650 NOK. Pr stk: 100 NOK.

Hei,

Disse modellene er ikke solgt nei, alle står fremdeles. Beklager sen tilbakemelding (skyldes andre prioriteringer), bilder kommer torsdag. Garantert!

Her kommer endelig bildene, som tidligere nevnt ser jeg helst at de hentes på Jessheim eller OSL. Jeg blir bortreist til søndag men skal prøve å komme meg på nett når det lar seg gjøre.

DSC_0793.jpg

DSC_0796.jpg

DSC_0797.jpg

DSC_0799.jpg

DSC_0803.jpg

DSC_0805.jpg

DSC_0791.jpg

Pegasus Airlines er solgt! _volcom_ viste tidlig interesse for følgende:

737-800: Ryanair
737-800: Sterling (Blå-paint)
737-700: Braathens (LN-TUA)

Avventer tilbakemelding fra han asap. Kommer med info så fort jeg får svar.

Da jeg ikke har hørt noe fra de interesserte pr pm kan de som er fysen melde seg. Førstemann til mølla! Interesserte som kan hente/møtes i nærheten av OSL samt ønsker flest modeller vil bli prioritert :)

Hei hei...LN-EBA
Jeg er sendt MP til deg noen dager siden, men du svarte ikke meg.
Jeg er interessert også til hele flymodeller, er du solgt hele?
Mvh
zaleukos ;-)

Jeg har hatt enormt mye å gjøre i det siste, så jeg har ikke hatt tid til å titte innom her, men er veldig interessert. de som er mest attraktive for meg vil være
Norwegian
Braathens
BA
Spanair
og helst blå Sterling også
Ryanair kan jeg om solgt greie meg uten

Back