FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 1 Apr 2008 #1 Finnes det butikker i London - eller på en av London-flyplassene - som selger flymodeller?
gottols ScanFlyer Blue 2 Apr 2008 #3 FlightDeck said: Finnes det butikker i London - eller på en av London-flyplassene - som selger flymodeller? Click to expand... Sjekk ut denne webben : www.collectorsaircraft.com De har bl.a ei sjappe på Heathrow så vidt jeg vet... HEATHROW AIRPORT Sheraton Skyline Hotel Bath Road, Hayes Middlesex UB3 5BP Tel 0208 754 7281 Fax 0208 759 5393
FlightDeck said: Finnes det butikker i London - eller på en av London-flyplassene - som selger flymodeller? Click to expand... Sjekk ut denne webben : www.collectorsaircraft.com De har bl.a ei sjappe på Heathrow så vidt jeg vet... HEATHROW AIRPORT Sheraton Skyline Hotel Bath Road, Hayes Middlesex UB3 5BP Tel 0208 754 7281 Fax 0208 759 5393
DYflyer Aviation Junkie 2 Apr 2008 #4 Det er en på Heathrow Academy (ved siden av Renaissance Hotel). Når jeg tenker meg om, så er det vel en liten en inne på hotellet også.
Det er en på Heathrow Academy (ved siden av Renaissance Hotel). Når jeg tenker meg om, så er det vel en liten en inne på hotellet også.
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 6 Apr 2008 #5 Takk for alle svar. Skal blant annet bo på Renaissance Hotel, og da er det jo perfekt om det er en butikk på hotellet også
Takk for alle svar. Skal blant annet bo på Renaissance Hotel, og da er det jo perfekt om det er en butikk på hotellet også