Mitt første digitalkamera
... har jeg faktisk ennå. En liten sak som en blond russisk tennisstjerne etterhvert fotograferte hunden sin med .. mao. ikke noe spesielt fancy, men etter datidens standard ble det ikke så verst. Nå ser de imidlertid helt rævva ut ....
Velvel -- bildene er tatt i 2000 og 2001 før jeg fikk meg et 'ordentlig' kamera.
St. Petersburg FL. En Southeast DC-9.
Samme sted. Air Transat 757.
Samme sted. Canada3000 A320 på sesongutleie fra Monarch
Samme sted. Canada3000 B757.
Tampa FL. AirTran DC-9. Brukt i tripreport på gamle, gamle Scanair.no.
tampa FL. Spirit MD80.
Så forflytter vi oss til Seattle: På den tiden fløy AA 777 til Tokyo.
Seattle: Da dinosaurene hersket på jorden, fløy Sun Country med 727.
Det gjorde Delta også.
Lite visste jeg at dette selskapet skulle bli min arbeidsgiver et par år senere. Denne flighten var også gjenstand for en nådeløs tripreport på gamle Scanair. Hvorfor tok du bort de, CK?
SAS 767 på finalen til SEA.
Atlanta GA: Satt på Concourse D og ventet på en flyavgang da denne ble pushet fra gaten og dratt avgårde - åpenbart i hangar for de gjorde ingen forsøk på å stoppe og starte. Gamlekollegene hadde nok en travel dag da ...
Tja - dett var dett!
... har jeg faktisk ennå. En liten sak som en blond russisk tennisstjerne etterhvert fotograferte hunden sin med .. mao. ikke noe spesielt fancy, men etter datidens standard ble det ikke så verst. Nå ser de imidlertid helt rævva ut ....

Velvel -- bildene er tatt i 2000 og 2001 før jeg fikk meg et 'ordentlig' kamera.

St. Petersburg FL. En Southeast DC-9.

Samme sted. Air Transat 757.

Samme sted. Canada3000 A320 på sesongutleie fra Monarch

Samme sted. Canada3000 B757.

Tampa FL. AirTran DC-9. Brukt i tripreport på gamle, gamle Scanair.no.

tampa FL. Spirit MD80.

Så forflytter vi oss til Seattle: På den tiden fløy AA 777 til Tokyo.

Seattle: Da dinosaurene hersket på jorden, fløy Sun Country med 727.

Det gjorde Delta også.

Lite visste jeg at dette selskapet skulle bli min arbeidsgiver et par år senere. Denne flighten var også gjenstand for en nådeløs tripreport på gamle Scanair. Hvorfor tok du bort de, CK?

SAS 767 på finalen til SEA.

Atlanta GA: Satt på Concourse D og ventet på en flyavgang da denne ble pushet fra gaten og dratt avgårde - åpenbart i hangar for de gjorde ingen forsøk på å stoppe og starte. Gamlekollegene hadde nok en travel dag da ...
Tja - dett var dett!