D Dreyer ScanFlyer Silver 2 May 2012 #1 Legger ut noen bilder fra i går. Er ikke gjort noe forsøk på redigering, så kvaliteten er deretter.
K Kanon ScanFlyer Gold 2 May 2012 #5 Du fikk utnyttet fps til kameraet ditt godt på fem første bildene, stilig! Hvilket kamera brukte du?
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 2 May 2012 #8 Veldig flotte bilder av en fantastisk maskin. Flott vær gjør bildene ekstra bra og kjekke og se på Takk for bildene slik jeg fikk se så bra bilder.
Veldig flotte bilder av en fantastisk maskin. Flott vær gjør bildene ekstra bra og kjekke og se på Takk for bildene slik jeg fikk se så bra bilder.
D Dreyer ScanFlyer Silver 2 May 2012 #9 Kanon said: Du fikk utnyttet fps til kameraet ditt godt på fem første bildene, stilig! Hvilket kamera brukte du? Click to expand... Canon 7D
Kanon said: Du fikk utnyttet fps til kameraet ditt godt på fem første bildene, stilig! Hvilket kamera brukte du? Click to expand... Canon 7D
Heidi ScanFlyer Blue 2 May 2012 #10 Kjempefine bilder Vannsøyle- bildene var stilige !!! Artig hvordan du har fanget strålene bit for bit. Heidi
Kjempefine bilder Vannsøyle- bildene var stilige !!! Artig hvordan du har fanget strålene bit for bit. Heidi
K Kanon ScanFlyer Gold 2 May 2012 #11 Dreyer said: Canon 7D Click to expand... Hehe tenkte meg det :colgate: