Mit Lufthansa nach Italien

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Fin lesning, ser frem til min neste LH & Partner's-tur utpå høsten.

Forøvrig ganske artig å sammenlikne flyene hos de ulike selskapene. På de tre siste flightene mine med LH var alderen på flyene henholdsvis 16, 16 og 19 år. Disse maskinene var mer eller mindre prikkfrie innvendig og bar slett ikke preg av alderen. Tar man en titt på eksempelvis Norwegian eller SAS sine maskiner på samme alder, sitter man igjen med et noget annet inntrykk. Er liten tvil om at dette underbygger kvalitetsfølelsen man sitter igjen med av LH på andre områder...

Helt enig... Tror LH ikke firer så mye på cleaning som våre nordiske selskaper...eller gir blaffen slik Ryanair gjør.

Nok en flott rapport.....og etter helgens tur kan jeg fastslå at LH er bra, men lillebror Swiss er ennå bedre :D

Håper på en prøvetur med swiss til høsten...og kanskje en lenger tur til vinteren.

Nok en flott rapport.....og etter helgens tur kan jeg fastslå at LH er bra, men lillebror Swiss er ennå bedre :D

Det er vi flere som er enig med deg i!
Bare se også her på Flyertalk

Recently flew LX F on ZRH-LAX a couple of days ago, and I was just completely blown away.

Every step of the journey was simply perfect

Og spesielt post nr 3:

Given a choice, I'd pick LX or LH based on whatever suits my schedule best. They have different strengths. Overall LX is better, but LH isn't bad enough to avoid them. Air France First Class is a veto. If I have to fly longhaul with them, I would only ever pay for Business Class, as their First is rubbish and not worth the extra cost.

Hele saken, som er verdt å lese:
http://www.flyertalk.com/forum/swis...es/978661-lx-f-definitely-national-glory.html

BF:cool2

Herregud. Er det ikke bedre å snart opprette et mat- og drikke underforum?

Hva med et generelt skryte forum? ;)

Lufthansa overgår alltid mine forventninger når jeg reiser med dem.. proffe og gir den gode gamle reisefølelsen. Har dog bare brukt dem i Europa, men vurderer sterkt å prøve dem til statene eller østen. På østen reiser så sverger de mest reisende av mine kollegaer til LH konsekvent (da de er litt knipne på SQ hos oss).

Fortsatt ingen tegn til reisefølget - men etter 10 minutter kom de. Vi var i manko på en stor koffert (off-loaded i Munchen) men med alt filet og klart hos Lufthansa/Air Dolomiti kunne vi dra på shopping. Med NOK 20.000 til rådighet på resieforsikringen i kredittkortet mitt ble det en bra start på ferien - vi vet jo av erfaring at ordentlige flyselskaper kjører kofferten din frem til stedet du bor så snart den ankommer Italia - og neste dag kom den med bud - 3 timer fra Pisa.

Fin rapport!

Hvilket kredittkort gir 20.000 kroner i erstatning på reiseforsikringen for forsinket bagasje? Det beløpet var høyt ...

Fin rapport!

Hvilket kredittkort gir 20.000 kroner i erstatning på reiseforsikringen for forsinket bagasje? Det beløpet var høyt ...

Sikkert 2 x 10.000. Vanlig Mastercard Platinum gjør det. Frøken har fått dette to reiser på rad (min koffert gidder de desverre ikke rote bort) :drunk:

Eurocard Platinum ( www.eurocard.no )har denne forsikringen. da er det også viktig at man velger riktig flyselskap - som kjører bagasjen din dit du bor.

Back