• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Mine bilder fra TRF

Replying to Topic 'Mine bilder fra TRF'

Mer FR

Attachments

• DSCN2605.JPG
    DSCN2605.JPG
    82.8 KB · Views: 20

LNTUA med gjennomtrekk.

Attachments

• DSCN2615.JPG
    DSCN2615.JPG
    68.2 KB · Views: 20

Eirjet, innleid av Ryanair

Attachments

• DSCN2616.JPG
    DSCN2616.JPG
    70.8 KB · Views: 20

Eirjet, SAS/Braathens, Denim Air, og hvis dere ser virkelig godt etter, kan dere skimte at KLM taxer ut bak SK/BU

Og her var det bildet...
Og nå lurer jeg på hvordan man legger ut flere bilder i en posting gitt!

Attachments

• DSCN2617.JPG
    DSCN2617.JPG
    76 KB · Views: 19

Originally posted by imm

Og her var det bildet...

Hvordan fikk du tatt dette bildet? Vært på reisefot?

Sett slikt.. Der var jaggu jeg avbildet igjen... Andre gang på få dager... :hi2
(Den veldig gule flekken foran den gule GPU'en foran Denim)

Veldig bra, IMM! Satser på at du holder oss løpende oppdatert når det dukker opp noe spennende fremover? :)

Originally posted by imm

Og her var det bildet...

Du må legge ut bildet ett annet sted og så linke bildet ved å trykke på "img" knappen også legge inn addressen.

Det jeg gjorde var å lage en konto hos photobucket. Legge bildene der også linke dem derifra

Originally posted by imm

Eirjet, innleid av Ryanair

Ikke sikkert man vil se dem så mye mer.

http://www.hangar.no/articles/810/1/Irland%3A-Mot-slutten-for-EirJet

Det går trolig mot slutten for det irske selskapet Eirjet etter at en britisk flyplass har tatt selskapet til retten for ikke å ha betalt for seg ved bruk av flyplassen. Flyselskapet har tapt store penger og i følge irske aviser skal det være tomt i kassa.

Selskapet med base på Shannon flyplassen blir ledet av den tidligere økonomisjefen i Ryanair, Paul Schutz.

Retten skal avgjøre 27.mars om konkursbegjæringen fra Durham Tees Valley Airport skal tas til følge.

Det kan i så fall bety slutten for selskapet som i dag flyr charteroppdrag for Ryanair og andre kunder.

Durham Tees Valley Airport ønsker ikke å kommentere hvor mye Eirjet skylder i landingsavgifter og bruk av flyplassens tjenester.

Ser ut til at Eirjet har vært på Torp for siste gang allerede...

Imorgen kommer det et annet selskap, med en 757, for Ryanair... :biggrin

Var oppe å gravde frem 757-staget vårt fra hangaren ikveld, og børstet støvet av det... Stakkaren har vel stått bortgjemt siden BLX sluttet å komme med sine 757'er...

Staget er nå erklært "fit for fight", så uansett hvem det er som dukker opp imorgen med en 757, så er de svært velkommen... :up:

Originally posted by KennethGS

Var oppe å gravde frem 757-staget vårt fra hangaren ikveld, og børstet støvet av det... Stakkaren har vel stått bortgjemt siden BLX sluttet å komme med sine 757'er...

Staget er nå erklært "fit for fight", så uansett hvem det er som dukker opp imorgen med en 757, så er de svært velkommen... :up:

Kom det noe 757 i dag? I såfall hvilket selskap kom den fra?

Nok en kommende avhopper fra Britannia Nordic-flåten...men så har vi jo fått noen lekre, smekre 75'ere i bytte! :up:

Originally posted by KennethGS

Eirjet sin ex Air Jamaica var her i går igjen. Er ikke dette selskapet nær konkurs?

Vel, ifølge artikkelen det refereres til litt lengre opp i tråden, så avgjøres det imorgen om de pakker sammen...

Ifølge Skyliner så er Jamaica-maskinen allerede returnert.

Back