Min reise til Seoul

no-backpacker

ScanFlyer Blue
Om 2 uker reiser jeg til Seoul, mitt fødeland. Om dere vil følge meg på reisen kan dere lese om det her:

www.tilbake.blogg.no

Foreløpig handler bloggen mye om adopsjon, men jeg regner med det blir mer reiserelatert etter hvert. :)

Xxx.

Så kjekt! De aller fleste som følger bloggen er nok venner og kjente, men jeg ser at fler og fler ukjente også hiver seg på, antageligvis mange adoptivforeldre, vil jeg tro. :)

Jeg har vært i Seoul en gang før, i fjor på denne tiden. Da hadde jeg bestemt meg på forhånd for at turen IKKE skulle være noe "adopsjonstur" siden jeg var alene og fordi jeg tross alt skulle jobbe mest mulig. Denne gangen er det også jobb, men mannen skal være med og vi har planlagt møte med barnehjemmet jeg var på. I utgangspunktet har jeg ikke planer om å oppsøke min (ukjente) bio-familie, jeg tar det litt som det kommer. :)

Denne gangen har jeg ihvertfall bestemt meg for å tørre og spise "street-food" selv om jeg er verdens største pyse når det gjelder bakterier og den slags. :) Det ser jo så sinnsykt godt ut! (Jeg er også verdens største matvrak.... :-))

Xxx.

Back