Ollie SVG Spotter 25 Jul 2007 #1 Min lille militære samling... Min lille samling av militære med noen få innhukk av Sivilister... Attachments DSCI0020.jpg 163.5 KB · Views: 58 DSCI0023.jpg 158.3 KB · Views: 59 DSCI0024.jpg 160.5 KB · Views: 56
Ollie SVG Spotter 25 Jul 2007 #3 Re: Min lille militære samling... må jo ha noe å gjøre på...:colgate: ld
Lennart ScanFlyer Rusty 25 Jul 2007 #4 Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie må jo ha noe å gjøre på...:colgate: ld Click to expand... Bare slutt å hive fly etter meg :colgate: :colgate: Lasse kommer snart , må tenke på hans beste, en stund fremover nå
Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie må jo ha noe å gjøre på...:colgate: ld Click to expand... Bare slutt å hive fly etter meg :colgate: :colgate: Lasse kommer snart , må tenke på hans beste, en stund fremover nå
LN-SSL ScanFlyer Gold 25 Jul 2007 #5 Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie må jo ha noe å gjøre på...:colgate: ld Click to expand... Tørke støv...?:colgate: Bra samling, by-the-way..!!
Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie må jo ha noe å gjøre på...:colgate: ld Click to expand... Tørke støv...?:colgate: Bra samling, by-the-way..!!
Ollie SVG Spotter 25 Jul 2007 #6 Re: Min lille militære samling... Slipper å tørke støv... De står godt i Glass skap...:colgate:
ATC-flyradar Traveler Medlem 26 Jul 2007 #7 Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie Slipper å tørke støv... De står godt i Glass skap...:colgate: Click to expand... Gøran, så jeg antydning til at du samler på TOG også ??? Jan
Re: Min lille militære samling... Originally posted by Ollie Slipper å tørke støv... De står godt i Glass skap...:colgate: Click to expand... Gøran, så jeg antydning til at du samler på TOG også ??? Jan
Ollie SVG Spotter 26 Jul 2007 #8 Re: Min lille militære samling... Jan. Samler er vel ikke det rette ordet. Men er i bruk i ny og ne. Likestrøm med litt NSB / DSB/ Union Pacific og BNSF. Ørjan
Re: Min lille militære samling... Jan. Samler er vel ikke det rette ordet. Men er i bruk i ny og ne. Likestrøm med litt NSB / DSB/ Union Pacific og BNSF. Ørjan