Miles & More Silver Promotion 2010

Det er et meget bra tilbud. Er man flink, og fri nok, kan man klare sølv på 10-15K NOK.

Dette hadde nok jeg tatt i bruk, hadde det ikke vært for at jeg allerede er M&M FTL ;)

Er dette noe kjempetilbud da?

Ta 30 enkeltreiser å få sølvstatus. Eller opptjen 35 000 miles. Ville vel nesten trodd at man nådde miles målet raskere enn 30 enkeltreiser, for det er vel et visst minimumsmiles man opptjener på kortere flighter?

BF:cool2

LH opererer med faste antall miles pr segment uansett lengde, så lenge det er innen Europa/Tyskland. Gjelder dog ikke på IC...

Så du tjener like mange miles om du flyr OSL-FRA-ZRH eller OSL-FRA-LIS. Så lenge du har samme bookingklasse... Du må ha bookingklasse B eller Y (på alle flightene) for å kunne ha muligheten til å tjene 35K miles før, eller samtidig med flight nr 30...

Ta 30 enkeltreiser å få sølvstatus. Eller opptjen 35 000 miles. Ville vel nesten trodd at man nådde miles målet raskere enn 30 enkeltreiser, for det er vel et visst minimumsmiles man opptjener på kortere flighter?

Tja ser bare for min egen del som reiser fast bgo-kbp-bgo hver mnd. med SAS fr jeg da ca 10000 EB poeng, altså halveis til sølv, og med M&M kommer jeg i mål. Og med de prisene som LH har for tiden er jeg meget fornøyd med dette tilbudet.

Ja, fks OSL-FRA som gir 250 miles, trenger bare 140 turer for å få sølv.

Enig med Bizflyer - synes ikke dette var et spesielt bra tilbud. Har du 30 flyvninger med Lufthansa og partnere i året, bør du i utgangspunktet tjene nok poeng til å nå sølvstatus hos enten SAS eller Miles & More. Hvis du reiser så mye, men ikke klarer å nå sølvstatus må du bomme totalt på valg av bookingklasser og ha en lite strategisk tilnærming til det å reise.

. Hvis du reiser så mye, men ikke klarer å nå sølvstatus må du bomme totalt på valg av bookingklasser og ha en lite strategisk tilnærming til det å reise.[/QUOTE]

Eg har nok bommet på flyselskap ser det ut som,Ved nærmere trenger bare 24 turer for å nå sølv med LH.
Skal jeg nå samme nivå med Eurobonus og SAS må jeg fly minimum 4 ganger flex og dermed Booste reiseutgiftene mine med nermere 25000 i året, og det gidder jeg ikke å bruke på noen 2 timers turer i MD80, da tar eg heller en biz tur over dammen.

Back