Meglerhus jekker ned kursmålet på Norwegian. Mener Bjørn Kjos bør vurdere å selge fly

Meglerhus jekker ned kursmålet for Norwegian.

Meglerhuset Sparebank 1 Markets jekker nå ned kursmålet for Norwegianaksjen fa 240 til 100 kroner, og oppfordrer investorer til å selge seg ut.
Fra DN:
Meglerhuset Sparebank 1 Markets og analytiker Lars-Daniel Westby snur i synet på flyselskapet Norwegian. Han barberer kursmålet fra 240 til 100 kroner og anbefaler investorene å selge aksjen. Han mener Norwegian-sjef Bjørn Kjos må stoppe veksten – eller selge selskapet.
Norwegian-aksjen handles torsdag formiddag rundt 171 kroner på Oslo Børs.

https://www.dn.no/nyheter/2017/12/2...r-bjorn-kjos-bor-vurdere-a-selge-flyselskapet

Re: Blir vel ikke Norwegianaksjer i år heller...

Don't shot the messenger

Sparebank1, ikke hegnar.no [emoji12]

Nå refererte jeg ikke til hvem som står bak saken, men hvor jeg fant den.
Og skal man først spikke fliser, kunne du tatt deg bryet med en o til i shoot og et punktum for å avslutte setningen. Ferdig pirket.

Last edited:
Re: Meglerhus jekker ned kursmålet på Norwegian. Mener Bjørn Kjos bør vurdere å selge

Gutter, det er jul, trekk pusten og tell nisse-en, nisse-to, nisse-tre...

God jul!

Re: Meglerhus jekker ned kursmålet på Norwegian. Mener Bjørn Kjos bør vurdere å selge

Kjos: – Det beste med 2017 er at det nå er 2018

To dager før Norwegian slipper resultatet for 2017, gjentar Bjørn Kjos at året var et «rot» som følge av pilot- og flymangel under sommersesongen
Ifølge Bloomberg venter analytikerne et tap før skatt på 1,43 milliarder kroner når selskapet legger frem årsresultatet for 2017 torsdag

https://aksjelive.e24.no/kjos-det-beste-med-2017-er-at-det-na-er-2018/1518548036255

Så da er det vel bare å åpne bettingen på om de havner i akkurat det samme uføret denne sommeren også. De har vel gjort det hvert år de siste årene, så hva er endret i år?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Back