Med LH til MUC i februar

Ja, ser det. Hadde nok blitt vanskelig å skille LH og SK passasjerer fra hverandre når maten skal rulles ut. Eneste måten er vel å klistre et lite LH-merke på de passasjerene som har gjort seg fortjent til mat :p Men da har jeg fått svar i alle fall :)

Tilbake til temaet!

Last edited:
Jeg har selv booket en hel del U-klasse billetter hos LH i vår og høst. Disse gir meg 50% opptjening hos AC, og er veldig rimelige. Hadde jeg brukt M&M, så hadde disse gitt meg 100% opptjening! De samme billettene er helt nederst på rangstigen hos SAS (og selvsagt gitt mindre enn mikropoeng). Merkelig!

Ikke veldig høy avanse på Lufthansa-billettene jeg bestilte: 35 kr. til Lufthansa for billetten, 50 kr. i bookingsgebyr og 556 kr. i skatter og avgifter. Skulle tro jeg fløy Ryanair!

Lurer på om man for 2 Miles pr. US $ brukt eller no på kombinasjonen FB/Marriott...

Nå er dette knalltilbudet avsluttet, eller det vil si - det ble jo aldri annonsert så det må nok ha vært en feil mht. kurser. Euro-kursen har jo falt en del i det siste ift. den norske kronen.

Back