Mann amok på OSL

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
Mann amok på OSL

Mann gikk amok på Oslo Lufthavn
En mannsperson gikk mandag formiddag amok på Oslo Lufthavn Gardermoen. – Personen er nå i forvaring hos politiet, men vi må nå midlertidig stenge en av gatene, da vi har fått ødelagt både datautstyr og telefoner, sier informasjonssjef ved Gardermoen Jo Kobro til boarding.no

En mannsperson med elektronisk billett gikk mandag formiddag amok da han ble nektet adgang til et av Norwegians fly som var på vei til Roma.

Ødela data og telfonutstyr...

- Vi vet ikke nøyaktig hva som har skjedd, men personen skal ha vært svært både høylytt og oppført seg svært truende ovenfor personellet i gaten. Han har også ødelagt både data- og telefonutstyr i gate 41, sier informasjonssjef Jo Kobro ved Oslo Lufthavn Gardermoen til boarding

Ble nektet adgang

Politiførstebetjent Morten Teie på Gardermoen sier til NRK at mannen også skal ha kastet en flaske før han gikk til angrep mot personalet, da han ble nektet adgang på grunn av sin sinnstilstand. Kvinnen som ble angrepet skal være ansatt ved et handlingselskapet Service Air på Gardermoen.

Mer her:
http://www.boarding.no/art.asp?id=18000

Re: Mann amok på OSL

They are comeing to take him away haha, they are comeing to take him away hohohihihaah, to the funny farm, where life is beautifull all the time. And he'l be happy to see those nice young men in white coats and they are comeing to take him away hahahaa ;)

Vel, fra spøk til revolver, tror han stakkaren der først får ny sjorte, så ett solid erstatningskrav fra Norweigan.. og sansynligvis en politianmeldelse også..

Joda det er greit nok det! Men uten å ha lest noen artikler om dette, våger jeg å si at typen har hatt angst. Han har sikkert endlig mannet seg opp til å gå ombord, men så får han plutselig ikke lov til det. Da er det sikkert lett og "snappe"!

'Snappe' er en ting, men å gå helt 'bananas' noe annet.

Det er nok OSL som kommer til å ønske erstatning for utstyret.

Men uten å ha lest noen artikler om dette, våger jeg å si at typen har hatt angst.
Hvordan kom du fram til dette? Har du noen informasjon vi ikke sitter på kanskje? ;)

jeg har alltid litt ekstra info:up: Hehe neida, men har nå lest at han har vært innlagt tidligere!

Mannen har tydeligvis vært veldig syk tidligere, og har vel kommet opp i en situasjon han ikke taklet. Trist historie. Håper alt er bra med den ansatte som ble sparket og slått.

Jeg hørte forresten et slags intervju på NRK med Jo Kobro. Han hørtes så fjern ut at han muligens bør gå og prate med en lege selv.

Mannen var syk ja.. psykisk syk - og har tidligere vært innlagt på psykriatisk sykehus - og det beste hadde kanskje vært om han hadde kommer til en LUKKET anstalt denne gangen..

Han gikk forresten fra å være Birgitte Bardot FØR boarding, til å være Paven før han klikka!

Det skal nevnes at OSL allerede har byttet 1 stk PC og en tlf.. :up:

Håper at kollegane mine kommer seg etter dette.. både fysisk og mentalt!

Back