mangel på Helikopter

Perks

ScanFlyer Blue
mangel på Helikopter

ettersom jeg flytter inn i ny leilighet og er klar for å sarte min tid som lærling i Bristow Norway har jeg lagt merke til at det er et stort mangel i samlingen min, og det er nemlig helikopter, jeg har letet div. steder på nettet og finner fint lite modeller, lure på om det er noen som vet hvor jeg kan få tak i feks.

Sikorsky S-92 1:100
AS332 L1 /L2 1:100

mvh

Re: mangel på Helikopter

hmmm... ja jeg tenker mer på om det finns modeller som feks norwegian eller widerøe har i skranken.... for hørre med Bristow på sola om de har noe tilsalg, vett de hadde diverse "effekter" tilsalgs når de hetta Norsk Helikopter

Hvis de har, noe som jeg forsåvidt tviler på. Så må du skrive tilbakemelding her ;)

ja jeg og tviler litt, hadde vore flott å hatt en S-92 i Bristow Farger på hylla :D

Er ikke uenig med deg Perks, kunne egentlig vært i hvilken som helst farge!

Har en god Corgi Black Hawk da, men det hjelper kansje lite :p

jaja, ser fram til dagen CHC og Bristow flyr med Black hawk helicopter :P hehe

S-92 er jo ganske tøff den også da :

IMG_3175.jpg

hehe ja den liker jeg godt :) takk gud at jeg er lærling i en bedrift som har for det meste de :) men jeg syns de ser ut som om de mangler ne deksel med luftintaket .. ser litt merkelig ut fra feil vinkel.

Det er vel bare det at det er hvitmalt. Denne maskinen har serienr 920092 forresten :)

Last edited:

ja det er jo bare at de er hvitmalt, kunne heller bare vært blå, :P

noen er faktisk "ikke malt" eller har et lag med primer... er vertfall den gul grønne farge :)

Da er det bestilt S-92 modell i tre, er litt usikker på skalaen, men så ganske stor ut. er bare trefarget med en blank lakk på.. legger ut bilder så snart jeg får den :)

Back