Mange fine nye forkortelser

gustavf

Moderator
Medlem
Endelig har jeg fått på plass system for ekspansjon av forkortelser. Det er fortsatt mulighet for forbedringer, men nå skal alle flyplasskodene fra IATA og ICAO ekspanderes. Dette er basert på ei liste fra mapping.com, så i mangel på offisielle data er det sikkert noen småfeil i det som vises.

Det er, dessverre, ikke noe skille på koder fra FAA og IATA i denne fila. Det vil si at FAA-koder vises på lik linje med IATA-koder, og der det er kollisjon mellom kodene er det tilfeldig hva som vises.

En del steder bli koder ekspandert selv om det ikke er naturlig. Jeg har blandt annet, sett dette i sitater fra våre venner LN-KGL og LN-KOG.

Morsomt det der!

Når får vi en mulighet til å poste "vanlige" bilder, som så forumet selv formaterer til riktig størrelse?

Det hadde vært en kjempehjelp for oss som ikke er Photoshop-nerder!!

BF:cool2

FireFox og Safari fungerer fint (IE er banned på min PC).

ph-ndr, den parerte du fint, men hvorfor vil du til Nord-Korea da? ;)

Morsomt det der!

Når får vi en mulighet til å poste "vanlige" bilder, som så forumet selv formaterer til riktig størrelse?

Det hadde vært en kjempehjelp for oss som ikke er Photoshop-nerder!!

Vi har har sett på to løsninger som i praksis gjør det samme, men gustavf påpekte at vi skulle forsøke å slå ihjel en annen flue mens vi løste det problemet: å få vertikal størrelse korrekt før bilder fra eksterne steder lastes slik at vi slipper at en tråd med mye eksterne bilder hvor teksten hele tiden flytter seg mens bilder lastes.

-A

Kjempebra! Takker for den. Da kan jo også jeg og andre skjønne ICAO koder uten å slå dem opp! Thanks!

Tenk at HTML er i Tanzania!! Jeg har alltid trodd at det var en by i Internett! :colgate:

JEG HAR NOE JEG VIL SEI TIL OSS :
GOD DAG TIL OSS ALLE .
HEHE :D

Edit: Og da SER JEG at Harrisburg, Pennsylvania IKKE ligger INNE og at GOD ikke er NOEN KODE (forstålig NOK:-)

Last edited:
Back