Mandag

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra kontoret. Var en aktiv session i gymmet her og noe av helgens utsvevelser skal rettes opp. Barna mener de skal stå for middagen i dag så jeg er spent.. Det pleier faktisk å bli ganske bra, men kjøkkenet trenger ofte en liten brush up etter de har gått bananas.

Last edited:
Re: Mandag ❤️

Glad mandag fra toppen av byen. Etter tilvenningen til arbeidslivet sist uke er jeg rett og slett klar for rutiner og arbeid igjen. Av alle ting så har jeg ikke smakt alkohol siden fredag...og uken starter også som avholds....men for hvor lenge?

God morgen fra Asker. Et barn er levert på ferie-SFO og en annen på vi til de gamle for utenlandstur med dem. Her venter snart en tur med L1, for første dag i ny jobb. Ha en fin dag.

God morgen fra heimen. Nå er det definitivt slutt på ferie og fritid for en stund. Men litt myk start på uka da man ennå ikke har kommet seg av gårde grunnet samreise med kona. Fortsatt er det vel noen på ferie, slik at det ikke er full møtebonanza denne uka. Men aktivitetene tar seg nok fort opp, ha en finfin mandag[emoji846]

Morn fra Tønsberg. Eldstemann man avlevert til barnehagen, tydeligvis han gledet seg da han var sjeldent effektiv på morgenen i dag.
Resten av uka går til tilvenning for minstemann og siste rest av permisjonslivet før man er arbeidskar igjen om én uke.

God morgen fra Kongsberg. Her er det stille og rolig i heimen etter at de andre har dradd på jobb. For far selv og det stort sett "ferie" hele året, men jeg håper jo at jeg kan begynne å jobbe litt igjen etterthvert da. Det regner her i dag så ikke noe store planer enn å rydde litt og spille litt kort i kveld.

Die Betten sind ausgewählt!

God Mandag. Sola skinner, kaffe i koppen og dødtid mellom to møter. Prøver å få meldt inn adressebytte til pensjonen min i Sverige (!), litt slitsomt når man ikke har noe IDnummer i landet lenger. Blir et sammensurium av en pensjon for meg: Norsk, Svensk og Tysk pensjon :spin Skatter man på pensjon? Skatter man til landet man bor i, eller der man får det utbetalt? Jaja. Spørsmål jeg foreløpig ikke må ta stilling til :drunk:

Morn fra Majorstuen. Ahh en ny arbeidsuke, som jeg tror blir fin. Ikke minst skal booking fingeren få begynne å jobbe litt. Jeg vet ikke om Lufthansa kjører forskjellige priser, om man booker i en helg, eller på en hverdag, i så fall utsettes bookingen av flight med 747-400 den 30.12 til SIN, til neste helg. Kona har bare flydd 747 fra Gardermoen(GEN) til CPH, med North West Orient så hun syntes også det var spennende å endelig få en skikkelig flight med the Queen.
Ha en fantastisk dag, enten du booker flybilletter til enden av verden eller ikke.

Morgon från ett regnigt GOT!

Sk162 och 885 väntar innan det blir en natt på Comfort Runway. Ha en flott måndag! ��

God morgen fra Nyc. Ned i gym nå siden jeg klarte ta med shorts uten lomme til telefon og må besten ha med den om arvingen vil ha tak i meg. Håper på sykkeltur i Central park før fly 17.30. Når må jeg engentlig dra fea Penn Station for å rekke flyet fra ewr uten stress? Ingen lounge som er verdt noe tid der ute nå som det bare er sas sin.

God dag fra hjemmekontoret på Lillestrøm. Her kontoreres det friskt men nå er det straks tid for lunch. Og så blir det nok en liten 9hulls golfrunde etterpå.

Var ikke noe hvit dag her i går, så vi får se hvordan schwingen sitter

Ha en ultrabest mandag!!!

God morgen fra London.

Siden helgen i utgangspunktet ble ødelagt med edruskap så ble den ikke avsluttet med edruskap.
Våknet i går og fant en poeng billett til LHR. Booket og så reiste jeg. Kom på hotellet kl 23 og rett på et vannhull og noe snuskete greier hvor vaktene var mer interessert i å selge piller og pulver enn å være vakt.

Nå er det Lemsip og Paracet som gjelder. Tilfeldighetene vil ha det til at en kollega er på nabo hotellet så muligheten blir en øl og fjasing til lunsj.

FQTV

God morgen fra Nyc. Ned i gym nå siden jeg klarte ta med shorts uten lomme til telefon og må besten ha med den om arvingen vil ha tak i meg. Håper på sykkeltur i Central park før fly 17.30. Når må jeg engentlig dra fea Penn Station for å rekke flyet fra ewr uten stress? Ingen lounge som er verdt noe tid der ute nå som det bare er sas sin.

Toget fra Penn til Ewr tar ikke så lang tid, problemet er Ewr og deres tog som kan være fulle. Har stått over flere tog noen ganger på tur til terminal. Kjip terminal men kjipere å komme for sent.

Re: Mandag [emoji3590]

God ettermiddag fra Gaustad. Vi får se om det kommer en buss før eller siden. Ruter kjører ferieruter fortsatt selv om de har stengt ned halve tbanen. Forstå det den som kan. Mitt forslag om de skal gjennomføre det her igjen ikke ha ferieruter på buss og trikk. For dette er faktisk et seriøst problem.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:

God ettermiddag fra Gaustad. Vi får se om det kommer en buss før eller siden. Ruter kjører ferieruter fortsatt selv om de har stengt ned halve tbanen. Forstå det den som kan.

Det er ganske enkelt fordi det ikke finnes nok sjåfører eller busser til både å kjøre full høstrute og buss for T-banen samtidig

Det er ganske enkelt fordi det ikke finnes nok sjåfører eller busser til både å kjøre full høstrute og buss for T-banen samtidig
Da får de kompensere sjåførene ekstra for å jobbe i ferien. Det hele virker så dårlig planlagt at det er drøyt. Det er ikke satt opp noe ekstra avganger omtrent på eksisterende linjer for å avlaste.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God eftan fra solen i Skaun!

Her har bookingfingeren fått kjørt seg allerede, da man holder på å planlegge fotball-VM neste år, og events rundt dette. Blir base utenfor Miami, så booket meg fly til PBI for Juni neste år og en AirBnB som en kompis eier for bruk i perioden. Tar kun litt over 1 time med toget fra leiligheten til Hard Rock Stadium der kampene spilles, så det blir magisk. I tillegg er det gåavstand til stranda! :) (Nei, ikkje dèn Stranda, men dèn skikkelege stranda....)

Så får vi se hvor lenge man blir der, skal jo tilbake til USA på ny tur i slutten av Juli neste år, så bør rekke en tur hjemom før den. I-lands problemer...

Nå ut å legge stein og marmor i bakhagen, kona fikk innfall i går og det går selvsagt utover meg. MAKAN. :)

Kim

G'morgen ... Gikk og tenkte ut en feiende flott posting da jeg var ute med berneren, men nå har jeg glemt hva jeg skulle skrive. Men det er jo Mad Dog Monday i dag, så da tar vi heller en 'dobbel dog' fra Atlanta i 2019. Ikke feil det heller?

02.jpg

Da får de kompensere sjåførene ekstra for å jobbe i ferien. Det hele virker så dårlig planlagt at det er drøyt. Det er ikke satt opp noe ekstra avganger omtrent på eksisterende linjer for å avlaste.

Hjelper ikke når det er mangel på sjåfører i hele Norge, og samtidig mangel på busser. Senest i dag brant en av Nobinas leddbusser opp, det bedrer ikke situasjonen

Når skal sjåførene ha fri da?

Evt. vurdert å søke jobb hos Ruter?

Back