• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Manchester-Bruxelles

  • Thread starter Thread starter TOS
  • Start date Start date

TOS

ScanFlyer Mile High Club
Da er man innkalt på jobbintervju i Europahovedstaden... Skumle greier, og kun 3 års kontrakt med mulighet for forlengelse en gang...;)

Spørsmålet er om jeg skal prøve ut Flybe (som egentlig har en litt for sen avgang på returen enn jeg ønsker), eller bare kjøre på med Brussels Airlines. Jeg har ikke flydd med noen av selskapene så jeg regner med at det kanskje bør bli en kombinasjon. Er det noen som har erfaringer med disse selskapene og kan si om det er verdt å vente et par timer i Bruxelles for å fly Flybe på returen...?
 
Hvis du skal tilbringe timene på flyplassen i Brussel,ville jeg heller tatt første fly.
Brussels Airlines er helt på det jevne. Fløy med dem til Bilbao i mars og vil vel sammenligne med SAS, men med utvidet servering på økonomi.
 
Jeg kommer nok ikke til å tilbringe de ekstra timene på flyplassen, nei... ;) Det blir i såfall litt mer kafeliv i Brussel før avreise.

Det blir iallefall SN til Brussel, så får vi se på returen.
 
Back
Top