• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Magisk måndag

Savipix

ScanFlyer Mile High Club
Good Morgon från Vikhroli strax utanför Mumbai.

KLM levererade topp crew men inte mer än godkänt på resten.

29 behagliga grader just nu till frukost. Strax en kort tur genom parken till kontoret för dagens första möten.

Ha en flott start på veckan!

Glad mandag fra en junior suite på Hotel Brosundet i Ålesund. Kaffe på sengen før første frokost…men siden møte starter først 11:00 så rekker jeg nok en frokost nummer 2 også. Middagen serveres på Sjøbua i kveld etter et aldri så lite besøk på Vino Bar. Mandager
:)

Mornings fra L1. Kontoret kaller, før det blir full treningslogistikk med barna etterpå. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Trening utgikk uten tvil i dag da man-fluen er på solide 45% og alt er tett. Skal fölge FruS sitt råd og dra hjem til noenlunde norsk tid i dag.

To gode favoritter du nevner der @EB.. Fiskesuppen på Sjøbua er legendarsik og Brosundet er innafor.

Goo'morgen. Klokken har passeret 7.47, og det er blevet mandag. Der er kaffe i koppen, og ellers står i dag blot på rejseplanlægning. God dag til alle der ude her på dronningens royale tid :-)

God morgen fra Haugesund. Kaffe på sengen er aldri feil. I dag blir det en løpetur etter frokost og så noen ærend før bolaget tar meg over fjellet til en uke i Oslo.

G’mooorgen, ja…. Sitter i en ‘hytte’ tilhørende en kompis i en fjellside nær Trysil. Hyggelig selskap, god mat med tilhørende drikke og hatefulle cribbage-oppgjør er nøkkelord. ;)

Dagen byr på en liten harrytur og mer kortspill. Tåka ligger temmelig tett, så uteaktiviteter er mindre fristende.

Men vi må ikke glemme at det er Mad Dog Monday. N587AA har stått på Brunswick siden 2016 og står der visst fortsatt ….

temporary.webp

God morgen fra Lillestrøm. Lang kontordag venter med masse møter. Jeg er ikke egentlig en møteperson.

En bedre mandag ønskes

• Like
Reactions: EB
Morn fra Tønsberg. Her sov alle til 0715 i dag, så ingen tegn på blåmandag. Det møtes på starten av dagen, men snart får jeg lov til å jobbe...

God formiddag fra Tananger ,her har jeg hjemmekontor i dag . Budsjettmøte på Teams. I kveld gruppemøte i lokallaget.

Ha en flott mandag.

Bedre formiddag fra Kolbotn og opphavet som broder EB skriver, her skal en ut å lade den lille elektrikkern og ta en flott tur rundt Fiskevollen, før kursen settes mot OSL og Radisson Red i kveld. Avgang 06:15 er ikke enkelt rent kollektivt fra Kolbotn. Ble tildelt bedre seter av Lufthansa denne gangen 19F til Frankfurt (18 rader bak LN-MOW) og 25A videre hjem til Seattle.

God mandag fra det Sørlandske!
Her er man i gang med en dag merket "møtehelvete".... Rekker jo ikke å gjøre annet enn å fly i møter. Så har man fullt program frem til kl 22 i kveld for sikkerhets skyld. Så får man ikke gjort noe mer galt i dag iallefall.....

Bedre formiddag fra Kolbotn og opphavet som broder EB skriver, her skal en ut å lade den lille elektrikkern og ta en flott tur rundt Fiskevollen, før kursen settes mot OSL og Radisson Red i kveld. Avgang 06:15 er ikke enkelt rent kollektivt fra Kolbotn. Ble tildelt bedre seter av Lufthansa denne gangen 19F til Frankfurt (18 rader bak LN-MOW) og 25A videre hjem til Seattle.
Ikke klag. Her er det 05.55 til CPH i morgen. :)

Fly og Espresso ?
Fly og øl hadde funka men før 06 må man kjøpe fluidene på taxfree og smugdrikke varene i detta landet. Men når klokka er 06 setter alle charter Sveiner seg på Gardermoens vannhull.

Jaja god kveld fra Oslo. Venter egentlig bare på å komme meg på nattevakt. Ikke noen favoritt men det får gå.

Back