Lyst til å fly 747 innenriks i Storbritannia?

Re: Lyst til å fly 747 innenriks i Storbritannia?

Ja, hvis noen gidder å ta seg den lange turen for en 747 flight, så vel bekomme!!

BF:fly

Kombinere det med A380 CDG-LHR så må det vel bli bra?

Skulle nesten tatt meg en tur da ja. Får se om jeg har noen kronasjer, og evt. reisefølge..

Har nesten på følelsen at sparepengene går nå :S

AA og UA har vel sluttet med widebodies LHR-BRU ellers kunne man jo fått seg en skikkelig wide-body-rundtur.

Ser på setekartene på Expertflyer: Business på Main Deck, Business på Upper Decl samt Premium Economy, er blokkert, mens alle economysetene, og First-setene, ser ut som de kan velges.
Ser også at samtlige seter vises som både Business og Economy (BA har i utgangspunktet bare en kabin ombord, men man kan visst kjøpe business for loungetilang, etc), og det er fortsatt ledige seter i F. I og med at man nå kan reservere seter hos BA (mot betaling), samt at hele rad 5 pluss sete 4F vises som ledige.

At da 5 First Class-seter vises som ledige i Economy, skulle vel muligens bety at "hvemsomhelst" kan velge de? Riktignok mot betaling om man ikke har status, men.

Da var billetter på BA1326 bestilt. :fly

Får du valgt noe sete? Leser på Flyertalk at de med status har fått tildelt, men får ikke gått inn på setekartet. Hvilket sete har du evt. fått tildelt?

Jeg får samme feilmelding som de på Flyertalk, men har fått tildelt 36K.

Leser at gullkunder har blitt plassert i F.
Sikkert kult, men samtidig kjipt å ta en F flight som varer i 40 minutter.

Jeg tror ikke det er kjipt å fly F uansett lengden på flighten..

Det som er kjipt er vel at flighten er over før den har begynt.
En f opplevelse bør inkludere et skikkelig måltid med utsøkt vin og champagne, og ikke minst utprøving av setet i sengemodus og med first pysj.
Ellers er jo det meste av poenget borte.

Dere er for kravstore. Kan jeg i 40 minutter ligge flatt, istede for å sitte trang klemt mellom noen andre. Selv om jeg ikke får noe annen servering, så velger jeg klart det.

Men det avhenger jo på prisen selvfølgelig. Hvis det er VESENTLIG dyrere. Så kan de bare glemme det :p

Back