Lysbildeskap

KnutW

ScanFlyer Rusty
Medlem
Lysbildeskap gis bort!

Muligens noen her som fremdeles har lysbilder liggende? Ifm flytting må dette skapet vekk, så hvis noen vil ha det er det bare å komme. Skapet står på Skøyen i Oslo. Ta kontakt på 95773384.

Skapet er B55 x D40 x H115 cm og har 40 hyller, hver med plass til 54 lysbilder, totalt 2160 stykker. Nederst i skapet er det en lyskasse, slik at man lettere kan se bildene når de ligger i hyllene.

Attachments

• IMG-1690 (1).jpg
    IMG-1690 (1).jpg
    107.1 KB · Views: 135
Last edited:
Lysbildeskap gis bort!

Muligens noen her som fremdeles har lysbilder liggende? Ifm flytting må dette skapet vekk, så hvis noen vil ha det er det bare å komme. Skapet står på Skøyen i Oslo. Ta kontakt på 95773384.

Skapet er B55 x D40 x H115 cm og har 40 hyller, hver med plass til 54 lysbilder, totalt 2160 stykker. Nederst i skapet er det en lyskasse, slik at man lettere kan se bildene når de ligger i hyllene.

Hei Knut,

Jeg er en av de "krusty" Oldies som samler forsatt lysbilder.

Dessverre har jeg ingen bruk for skap. Jeg foretrekker foljer og Dia-Journaler i Boks. Men dersom du har doubletter som du vil bytte/selge, ta kontakt via PM :)

@BU662: Beklager, det er dessverre dårlig med dubletter og bytte. Lysbildene var stort sett før jeg begynte å ta fotograferingen på alvor.

Back