Lufthansa-tilbud til USA

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Lufthansa har nå følgende tilbud til USA (og Canada) med reiseperiode 1. november-31. mars:

Boston from 3199 kr*
New York from 3199 kr*
Philadelphia from 3199 kr*
Chicago from 3699 kr*
Miami from 3699 kr*
Montreal from 3699 kr*
Washington from 3699 kr*
Seattle from 3999 kr*

Ellers er det følgende gode tilbud innen Europa:

Athens from 1189 kr*
Barcelona from 1189 kr*
Florence from 1189 kr*
Istanbul from 1189 kr*

Glimrende priser fra LH :) Spesielt innenfor Europa er det interessant om man klarer å booke god tid i forveien..

Også glimrende priser neste sommer til noe høyere priser i Europa ( ca. 1.850 ) til BCN, MAD, etc. etc.. med full bonusopptjening på enkelte program..;)

Helt utrolig bra. Det klør i booking-fingrene, mulig det blir NY i uke 1 eller 2 på meg. Får høre med fruen!

EDIT: ... og der var turen i boks. Ble CO fra EWR til MUC hjem, da, med 767 (på COs sider opplyses det om -200). Men selv om jeg har valgt sete ved bestilling, står det N/A på bekreftelsen. Og når jeg prøver å endre dette hos både LH og CO, står det fremdeles N/A. Hvorfor? Vil ha en 2-er, jeg har ingen planer om å sitte i midten... På LH-flighten til NYC er alt i orden, kun CO-flighten det tydeligvis ikke går på.

Last edited:
Ser at man også kan fly for under 3000 kr. med SAS, Continental og Lufthansa i kombinasjon for reiser i januar og februar.

• Oslo-København-New York-Düsseldorf-Oslo til 2947 kr. - for eksempel 7.-12. januar.
  • Oslo-Hamburg-New York-Stockholm-Oslo til 2936 kr. - for eksempel 3.-7. februar.

Ja, FlightDeck. Saa sant saa sant. Noen mnd naa har vi sett paa open-jaw med CO MSY-SAT juni 2011. Stoore endinger ( i positiv retning ) . Bedre forbindelser. Starter man oestfra i US kan man faa senere avgang med forbindelse til OSL kl 22 . Omvendt fra OSL mindre venting paa EWR ved senere avreise med flight nr 2 derfra. I tillegg flere muligheter hjem med LH ved avreise oest for EWR... Ved LH faar man ogsaa 100% ekstrapoeng hos CO dersom elite.

Last edited:
Back