• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa med to ny longhaulruter fra MUC - YYZ/MEX

Someone

Moderator
Medlem
Lufthansa øker langdistansetilbudet fra MUC og vil starte opp Toronto og Mexico City neste sommer. MEX har vært forsøkt før, men blitt avlyst i siste liten. Det er også en relativt uvanlig avgangstid med nattflight til Nord Amerika, men innebærer samtidig gode transfermuligheter i MUC

Munich – Mexico City fra 3/4
LH520 MUC2225 – 0425+1MEX 346 x13
LH521 MEX1030 – 0510+1MUC 346 x24

Munich – Toronto fra 5/5
LH494 MUC1155 – 1450YYZ 333 D
LH495 YYZ1745 – 0745+1MUC 333 D

Lufthansa øker langdistansetilbudet fra MUC og vil starte opp Toronto og Mexico City neste sommer. MEX har vært forsøkt før, men blitt avlyst i siste liten. Det er også en relativt uvanlig avgangstid med nattflight til Nord Amerika, men innebærer samtidig gode transfermuligheter i MUC

Munich – Mexico City fra 3/4
LH520 MUC2225 – 0425+1MEX 346 x13
LH521 MEX1030 – 0510+1MUC 346 x24
(...)

Jeg liker at LH har svært forskjellige avgangstider til destinasjoner det flys til både fra FRA og MUC. Mye av grunnen til at de ble valgt på turen til DXB neste torsdag (via MUC ned, og FRA opp). Jeg liker også at de er spenstige nok til å ha natt flight vestover, det ser vi stort sett kun til Sør-Amerika. Viser litt "guts" :)

Jeg liker at LH har svært forskjellige avgangstider til destinasjoner det flys til både fra FRA og MUC. Mye av grunnen til at de ble valgt på turen til DXB neste torsdag (via MUC ned, og FRA opp). Jeg liker også at de er spenstige nok til å ha natt flight vestover, det ser vi stort sett kun til Sør-Amerika. Viser litt "guts" :)

Veldig enig i at det er fint med variasjon i avgangstider både hit og dit. Gir de reisende større spillerom selvfølgelig.
Selv hater jeg nattflyvninger som pesten.

Back