Lufthansa med mer longhaul fra MUC S22

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
Lufthansa øker A350 flåten i MUC fra 17 til 21 maskiner neste sommer.

Da legges det til ruter til Rio, San Diego og Bangkok, hvor siste vel er et comeback?

Planen er også å ha 5 A340-600 stasjonert der for destinasjoner med behov for First Class

https://www.lufthansagroup.com/en/newsroom/releases/lufthansa-book-now-for-the-summer.html

Lufthansa is strengthening its premium hub in Munich. With the start of the summer flight schedule on March 27, 2022, the airline will for the first time fly nonstop from the Bavarian capital to the Brazilian metropolis of Rio de Janeiro and to San Diego in the United States. In addition, Bangkok in Thailand will again be served directly from Munich at the start of the summer flight schedule.

Er det publisert hvilke ruter LH skal bruke A340-600?

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk

Kanskje litt OT, men Lufthansa setter inn en 747-8i på ene rundturen fra FRA til PMI lørdag 9.april, samt en A350 på MUC-PMI.

Jepp, men gikk FRA-IAD. Men er kun midlertidig før denne og de totalt 5 maskinene skal til MUC

Jeg skal til IAD den 22. mars med 340-600. Den går frem til starten av sommerprogrammet da den blir erstattet med 747-8.
Ergelig nok er 1.klasse blokkert. Håper de åpner opp ved online innsjekk. Kanskje 1.klasse er åpen for miles and more status pax, men det vet jeg ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back