• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa med 747-8i i 2013 og A380 i 2014 til Brasil

Epilef

ScanFlyer Blue
det sa direktør for Lufthansa i brasil Annette Taueber

http://www.panrotas.com.br/noticia-...-vai-operar-a380-no-brasil-em-2014_84925.html (på portugisisk)

(oversettelse med google translate)

Hjemme, Airbus 380 fly som Lufthansa vil operere i Brasil i 2014. Ovenfor, direktør for Corporate Communications Air, Joerg Waber, og direktør for Lufthansa til Brasil, Annette Taueber

Lufthansas direktør for Brasil, Annette Taeuber, i dag bekreftet ankomst av Airbus 380 for Brasil. Selskapet forventer begynnelsen operasjoner allerede for neste år i Guarulhos rute - Frankfurt. "Landet har alltid vært på toppen av listen for å motta Lufthansa flyet. I 2014, med investeringen som kreves for å drive denne modellen i Guarulhos, la oss starte med denne gigantiske fly," sa den utøvende, under et møte med journalister i Devassa Bar i São Paulo.

For 2013, ønsker flyselskapet også å bringe Boeing 747-8 Intercontinental. "I de siste 18 månedene, har vi utvidet vårt tilbud i Brasil med 75%. Hensikt å vokse 10% i begynnelsen av driften av den 747-8 og 49% med ankomsten av A380 i Brasil," sa regissøren. Hun understreker imidlertid at flyoperasjoner er betinget av investeringer i Guarulhos Airport. "De er allerede engatinhados og klar til å komme til Brasil. Bare avvente utgivelsen av brasilianske myndigheter og noen endringer i infrastrukturen på flyplassen," forklarte han.

São Paulo er den første latinamerikanske byen for å motta B747-8 fly ansvarlig for en 15% besparelse i drivstoff. I tillegg vil flyet er utstyrt med de nye begrepene første klasse, business og økonomi. Foreløpig opererer selskapet i São Paulo med Boeing 747-400, Airbus A340 (som drives av Swiss) og Airbus A340-600.
 
Artig at de får store, fine, nye fly på rutene til Brasil også.

Epilef - dette har tydeligvis vært en runde innom google translate e.l. - det er jo kjenmpegøy å lese slike direkte "oversettelser", men det hadde kanskje vært greit å lese gjennom og korrigere de værste festlighetene før du poster ;)
 
Back
Top