Luft og Kjærlighet --Historier fra Fornebu

• Thread starter Thread starter OJB
  • Start date Start date
Re: Luft og Kjærlighet --Historier fra Fornebu

Kult! Denne maa jeg plukke med meg naar jeg kommer hjem til Norge til jul. Eller finnes den aa kjoepe paa en nettbutikk som leverer hit?

Kult! Denne maa jeg plukke med meg naar jeg kommer hjem til Norge til jul. Eller finnes den aa kjoepe paa en nettbutikk som leverer hit?

bokkilden.no og haugenbok.no leverer hvertfall til utlandet, det koster deg fort 200-250 kr ekstra

Sist observert på Tanum og Norli.

Begge bøkene er et "must have!" for oss FBU-tilhengere. "Luft og Kjærlighet" ble lest i løpet av en kveld og tidlige morgentimer med en flaske rødvin og litt ost som tilbehør. Vekket mange minner, ikke bare det som er nevnt i boken.

Begge bøkene er et "must have!" for oss FBU-tilhengere. "Luft og Kjærlighet" ble lest i løpet av en kveld og tidlige morgentimer med en flaske rødvin og litt ost som tilbehør. Vekket mange minner, ikke bare det som er nevnt i boken.

Da er Luft og Kjærlighet bestilt, må ha den etter å ha slitt ut flere vernesko gjennom mange gode år. Noen av mine kolleger på OSL sier alltid; Var det virkelig sååå bra på FBU?

Kort vei fra Oslo, godt samarbeid mellom BU og SK, bra miljø, Sjøflyhavna, Oslofjorden, Burmaveien Koksa taxibåt til Aker Brygge......

Noen av mine kolleger på OSL sier alltid; Var det virkelig sååå bra på FBU?
..

Tiden sletter mange sår ... hehe .. men miljøet var unikt. Man var nødt til å trekke sammen for å få hjulene til å gå rundt. Derfor måtte man samarbeide og hjelpe hverandre til tross for konkurransemotsetninger og annen grums. Mer flyplass per kvadratmeter er vanskelig å finne ...

Var vi litt pissed SAS-KR pushet vi maskinene litt på skjeve i forhold til taxelinjen for å gi dem en liten blast. Skjedde noen ganger mellom a og b piren.

Begge bøkene fåes nå til en rimelig penge på Mammutsalg hos Tanum i Sandvika Storsenter.

Kan også nå fåes for kr 49.00 hos Nordli i Stavanger i følge min kone!!!!!!!!!!!
5 eksemplarer tilgjengelig i øyeblikket.

Tiden sletter mange sår ... hehe .. men miljøet var unikt. Man var nødt til å trekke sammen for å få hjulene til å gå rundt. Derfor måtte man samarbeide og hjelpe hverandre til tross for konkurransemotsetninger og annen grums. Mer flyplass per kvadratmeter er vanskelig å finne ...

AMEN!!! Du beskrev det helt perfekt... ;)

«Luft og kjærlighet» innkjøpt på loppemarked i helgen til den nette sum av kr 30,-. Inkludert en liten håndskrevet julehilsen fra en av bidragsyterne[emoji3]

Back