Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det noen som vet om det foreligger noen planer om å åpne buisness lounge på BGO? Det er jo tross alt etterhvert ganske mange fly daglig som flyr utenlands etterhvert, og tilbudet til de med fullprisbillett er jo temmelig stusselig vil jeg si.
Høres nesten ut som om det er LHR i dere diskuterer her, hallo, egen skranke for C og EBG kunder......hvor mange utenlandsavganger snakker vi om, noen få til CPH, et par? til LGW og en til FRA......
Så du mener at fullpriskunder innland skal ha egen skranke??
C bagdrop på OSL er i alle fall gull verdt, å kunne gå rett forbi til tider lang kø gjør reisen mye mindre slitsom.
Forrige uke kom jeg fra CPH og skulle videre til BGO. Lang kø på bagdrop, så ut til å ta 10-12 minutter. Jeg gikk bort til internasjonal business (?) som hadde null kø og leverte bagen. Hun spurte om jeg fløy biz og skulle til utland, jeg sa at jeg tror jeg hadde full flex og kom fra utland. Etter å ha sjekket booking-koden var det i allefall greit å levere der.
Så du mener at fullpriskunder innland skal ha egen skranke??
Her er det ikke snakk om jantelov men fornuft. Hadde man sett behov for dette så hadde sikkert både BGO, SVG og TRD hatt egen skranke for C/EBG og egen bagdrop for lenge siden...men jeg kan tenke meg at volumet blir altfor lite i forhold til OSL.
Her er det ikke snakk om jantelov men fornuft. Hadde man sett behov for dette så hadde sikkert både BGO, SVG og TRD hatt egen skranke for C/EBG og egen bagdrop for lenge siden...men jeg kan tenke meg at volumet blir altfor lite i forhold til OSL.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.