(min understreking)Star Alliance Gold Customers Travelling in Any Class: Customers have access to any Star Alliance member carriers' owned lounges with the Star Alliance Gold logo at the entrance.
- Customer must present proof of Star Alliance Gold level status via a valid frequent flyer program Star Alliance Gold level card or other valid indication of Star Alliance Gold level status
- Customer must also present a boarding pass for travel on a Star Alliance flight departing from the local airport
- Customer is entitled to one guest
- Continental, United and US Airways Star Alliance Gold customers may only access the Red Carpet Clubs, US Airways Clubs and Presidents Clubs within the U.S. when travelling in conjunction with a Star Alliance international flight.
Hvis man er CO Gold og har adresse i Norge så får man tilsendt PC kort hvert år. Slik får man lounge på domestic også. Jeg har også erfart at man MÅ ha international samme dag for å få adgang på mitt CO Gold kort.
Er det særamerikansk lovgivning inne i bildet her? Hvis ikke høres det jo helt på trynet ut å behandle "sine egne" dårligere enn alle andre.
Nei, ingen lovgiving, men bare slik amerikanske programmer er. Gjelder også OneWorld og sikkert andre også.
Nei, ingen lovgiving, men bare slik amerikanske programmer er. Gjelder også OneWorld og sikkert andre også.
.. evt. i et amerikansk FFP DERSOM man ikke bor i USA :s
Er det særamerikansk lovgivning inne i bildet her? Hvis ikke høres det jo helt på trynet ut å behandle "sine egne" dårligere enn alle andre.
evt. i et amerikansk FFP DERSOM man ikke bor i USA :s
Testet dette på turen vi nå er på. På Presidents Clubs inkl i dag fikk vi vite at det blå kortet vi fikk var bedre enn vårt CO Platina og en kunne ha med TO gjester.
Spurte om vi kunne bruke det også på kun innenriks, og joda eneste gyldige.
Star Gold ikke gyldig inkl , som vi vet, også CO Star Gold på CO på innenriks dersom en ikke connecter utenriks :headbang.
Vi har nå spurt på EWR, IAH, SAT med samme svar..
Titter man på weben til CO koster dette kortet nærmere $ 500 i året. Spør meg ikke hvorfor vi fikk det :spin
Skål fra EWR....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.