Er det noen som vet om man har enkelt tilgang til noen *A lounge på MCO Orlando når det er avreise domestic (med EBG)?
(Har googlet litt uten å bli noe klokere)
(Har googlet litt uten å bli noe klokere)
Ikke om en også har OnePass Gold eller Plat . Vi har sistnevnte, men nå har vi fått medlemskort til Presidents Club, så da antar jeg at det går...
Om du har PP (f.eks. i forbindelse med SAS Am Ex) har du tilgang til RCC i Orlando.
Nei det går ikke, bare i forbindelse med internasjonal connection med Star...
Ikke om en også har OnePass Gold eller Plat . Vi har sistnevnte, men nå har vi fått medlemskort til Presidents Club, så da antar jeg at det går...
Sikker på det? Jeg har det kommet inn i både Presidents Club (IAH) og RCC (SEA) med Star Gold, uten å ha tilslutningsbillett
Jeg tror det kan være verdt et forsøk siden SudCaravelle ikke har et amerikansk gullkort.
Jeg kom alltid inn i Presidents Club og World Club på innenriksturer med Flying Blue plat/gold, noe jeg ikke hadde gjort hvis det var et amerikansk Skyteam elite-pluss-kort.
Presidents Club høres jo fantastik flott ut. Jeg må vel nesten leie meg en tux.
Takk for råd.
He, he, Thomas.. Men de ber ofte om leg også...
Edit: Thomas vi er begge på EWR 19.juni. Vi kommer 19.29 fra SAN
Nei det går ikke, bare i forbindelse med internasjonal connection med Star...
Jeg mener da å ha forstått det sånn at man med *G slipper inn i alle *A-lounger med *A-billett, bortsett fra om man har statusen hos et amerikansk selskap - da må man betale seg inn i de amerikanske loungene, om man ikke flyr intl.
Sånn funker det hvertfall i Oneworld.
Da må det begynne å bli svært lite poeng i å få status i amerikanske selskap. For det første har de altså barbert bort all kvalitet på loungene. Man må kjøpe mat og den gode drikken. I tillegg kommer man altså ikke inn om man har US-status.
Og så undrer man seg over at LCC'er gjør suksess?
Får håpe ikke dette er en utvikling vi ser i Europa.
Loungetilgang har aldri vært gratis for elite i USA -- og i vår tid er det vel sjeldent man innfører slike goder når man allerede har en god base av betalingsvillige kunder... Det er med andre ord ingen "utvikling" -- det har alltid vært slik.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.