London Heathrow 01.01.10 Heavies

Wow!

Vilka bilder , det är bare och "lyfta på hatten" som vi sier i Sverige! Excellent!

Best,
/Hans

Fantastisk Vede! Rett og slett... Blir helt misunnelig, får lyst på en London-tur til våren... Hvordan er tilgjengeligheten for sånne som meg, altså 4-beinte/rullestol...? Jeg vil!!!

hei å hå

Harald

For det første tusen takk for kommentarer folkens. Skikkelig hyggelig å få slike hyggelige kommentarer.

Angående tilgjengelighet med rullestol er det litt varierende. Kommer jo selvsagt an på vindretning og om du vil ta bilder av landinger eller takeoffs.

Hatton Cross: Selve plassen er grei for rullestol men å komme seg dit er verre. Nærmeste t-bane stasjon er Hatton Cross. Den trur jeg desverre ikke har heis til rullestol. Men bussene er jo godt tilrettelagt for rullestol i England. Vet ikke hva slags busser som går forbi eller hvor nærmeste busstopp er.

Der vi stod i enden av 27R er det ikke fullt så bra for rullestolbrukere.

Det er sikkert andre som har vært der mer som kan hjelpe deg bedre Harald.

Nok en gang takk for kommentarer og for å vise at jeg setter pris på det kommer her 5 bonusbilder.

IMG_3274.jpg

IMG_3289.jpg

IMG_3357.jpg

IMG_3475.jpg

IMG_3500.jpg

Nei Stian, den skarpheten på bildene her blir jeg rett å slett imponert av altså, dette er sykt bra. Tenker du nyter å bruke 70-200 også:D

Dette var snadder! Utrolig vakkert! :)

LHR må være verdens råeste flyplass når det kommer til Heavy trafikk! Er vell ingen over og ingen ved siden.

Ang. PIA og LHR, jeg tror de har daglige avganger med alt fra Boeing til Airbus.

Back