• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LN-WIU på Berlevågbesøk

Berlevaagnytt

ScanFlyer Blue
LN-WIU på Berlevågbesøk

Første turen nordover til oss(meg bekjent)

Arnt Eirik
Flyekspeditør WF
Berlevaagnytt.Com

Attachments

• P3030506_lnwiu_03mar10.jpg
    P3030506_lnwiu_03mar10.jpg
    70.6 KB · Views: 529
Re: LN-WIU på Berlevågbesøk

Fint bilde - men din kollega i VDS slo deg såvidt. ;)

... men.. men.. min kollega har da ikke postet bilder fra Berlevåg heller da :-)

Viste ikke at det var konkurranse om å få bilder ut først, så er de uaktuelle etter dette.

Konkurranse om å få første bilde ut er det stadig når det kommer noe nytt, men det gjør ikke andre bilder uaktuelle for det!

Ikke meningen at det skulle høres slik ut ...

Det skal vel bety at den har bodd i Bodøbyen helt siden den kom til landet rett før jul. Den dukket opp i Tromsø også for første gang her om dagen. Fin fugl, blank og nyovermalt!:)

Skal det bety at LN-WIU ikke tidligere har vært i Berlevåg??

Det betyr nok det ja :) Var innom Vadsø kvelden før som WF934 (Var da jeg tok mine bilder) samt innom Vadsø som Wf932/WF985 dagen etterpå (samme dag som den bildet i BVG er tatt siden WF932 er innom BVG på tur til Vadsø) :)

Velkommen til forumet Arnt, fine bilder du har på siden din.

Det er den "nye" maskinen som har kommet inn i WFs rekker

Back