LN-RKA har landet.

Olebno

ScanFlyer Gold
Ja da er skjønnheten på plass i Bodø. "Tok av fra San Diego 13jan, og "landet" i Bodø i går kveld. For de som venter, dere har noe å glede dere til.:D

Ja da er skjønnheten på plass i Bodø. "Tok av fra San Diego 13jan, og "landet" i Bodø i går kveld. For de som venter, dere har noe å glede dere til.:D

Fra EZTOYS og take off 13. februar ??
Yes, vi gleder oss !!:D

Airplane Replica er litt seinare ute, sjekk følgende mail:

Good Evening/Morning all

It is with great pleasure that we finally received our February Aero Classics. It would have been much faster if they would have loaded the models on a truck and driven up Western Russia, across the frozen Bering Sea down Alaska then this so called Air shipment. Asiana airlines is a big farce when it comes to air Cargo handling. Ok, enough of complaining and down to serious matters now. First of all, 2 band new moulds this time around with the H.S Trident 1E and the Convair CV-440. The 2nd good news is that we also have a very limited run of 120 pieces of the Air Canada DC-8-63 CF-TIL with the 1976 Montreal Olympics logo. As usual pictures of the releases are found at www.airplanereplicas.com

Tur att han reserverade ett ex åt mig! :D Den bör ligga på FL370 någonstans över Nordatlanten just nu...

EZTOYS ser fremdeles ut til å ha SAS -10'ern så sant deres
"stock database" er ajourført da ....
Når det gjelder Zareh så synes denne modellen å ha solgt som varmt
hvetebrød..Den rakk faktisk ikke å bli avbildet på webben hans..

Last edited:
Det lover jo bra for fremtidige skandinaviske utgivelser at Zareh er utsolgt FØR et produkt er lagt ut for salg!

EZTOYS ser fremdeles ut til å ha SAS -10'ern så sant deres
"stock database" er ajourført da ....
Når det gjelder Zareh så synes denne modellen å ha solgt som varmt
hvetebrød..Den rakk faktisk ikke å bli avbildet på webben hans..

Ja du har selvfølgelig rett, t/o 13 FEBRUAR. Jeg sjekket Eztoys i går kveld og da sto det "Sold out" på RKA.

er i hus nå, virkelig bra modell,men hvorfor kommer euroclassics med nesehjul som må limes på da helst riktig vei og faktisk en løs ving som måtte festes med litt lim
Fikk nemlikg iberia old clrs samtidig og det var det samme med begge .
Nesehjulet som må limes på har vel kanskje noe med ett eller annet regelverk og gjøre
slik at de selges som 'byggesett' ??

sevenseas

er i hus nå, virkelig bra modell,men hvorfor kommer euroclassics med nesehjul som må limes på da helst riktig vei og faktisk en løs ving som måtte festes med litt lim
Fikk nemlikg iberia old clrs samtidig og det var det samme med begge .
Nesehjulet som må limes på har vel kanskje noe med ett eller annet regelverk og gjøre
slik at de selges som 'byggesett' ??

sevenseas

-Fikk min i dag også. -Samme med min modell som det som beskrives over.
Men for en nydelig modell ! Herlig !

Kan ingen ta en bild och visa? Min verkar ligga i holding över Grönland eller nåt... ;)

Da har min landet, sendt mandag. ankomst lørdag. Samme problem med nesehjulet, men, men, den tar seg nyyyydelig ut blant sine venner i SAS-flåten :)

Back