• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-NON/SE-RHB - status

GF1

ScanFlyer Gold
Som tidligere nevnt ble de avregistrert i Sverige og "eksportert" til Norge. Men på "radaren" er det umulig å finne dem. :(

Jeg mistenker imidlertid at dette er et av dem på vei sydover i formiddag:

Callsign: NAX1740
Reg:
Hex (Mode-S): 4785E3

Det samme flyet fløy som NDC3906 på vei mot Arlanda i går kveld.

Noen som vet hex-koden til disse to flyene? :question:

Re: Radar: SE-RHA og SE-RHA bare borte?

DY1740/1741 DY1304/1305 flyes av LN-NON idag. LN-NOM fiser i Sverige.

Re: Radar: SE-RHA og SE-RHB bare borte?

LN-NOM flyr vel ARN-KRN-ARN-UME-ARN etter det jeg ser..

LN-NON posisjoneres vel tilbake til GOT i morgen etter det som jeg ser her..

En oppdatering her er vel på sin plass...

LN-NON ble tilbakelevert eier i mai 2016 og ble registrert UR-PSQ for Ukraine International 3.august 2016.
Den ble evakuert fra Ukraina 12/2-22 og lagret i CDT fra 14/2. Et år etterpå var det slutt da "the grim reaper" dukket opp i februar i år ifølge planespotters.

Dermed er den første 737NG som har vært en del av Norwegians flåte hogget opp hvis det ikke er noen jeg ikke har fått med meg.

https://www.planespotters.net/airframe/boeing-737-800-ur-psq-ukraine-international-airlines/3w106r

Back