DY LN-NIQ - status

Stone

ScanFlyer Gold
Medlem
LN-NIQ er ifølge planespotters 737-86N 39403/3674, ex Garuda PK-GFO, nå VP-BYI, eid av AerCap.

Under arbeid på SAW.
 
Last edited:
Testflyvning 17.august tur-retur SAW Istanbul. Fløy på Aercap reg. VP-BYI. Da kommer den vel til OSL om ikke skrekkelig lenge.
 
MAX M kommer på halen(på OSL regner jeg med), og flyet kommer til OSL lørdag 27.8 som VP-BYI, kommer nok på norsk reg ila neste uke
 
Dette er en 737 MAX som er "eldgammel" (fra mai 2011).
Ser at den hadde følgende Seat configuration C12 Y150, så de må bytte ut alle setene.

Den har stått lagret i over et år, så de har nok klart å få den til en bra pris.
 
Dette er en 737 MAX som er "eldgammel" (fra mai 2011).
Ser at den hadde følgende Seat configuration C12 Y150, så de må bytte ut alle setene.

Den har stått lagret i over et år, så de har nok klart å få den til en bra pris.


Dette er ikke en MAX, men vanlig 737-800
 
Lufter seg i dag, antageligvis check flight og/eller acceptance flight.
DY8904/NOZ8LF OSL-OSL.

Avhengig av resultatet av denne flighten er planen tydeligvis DY1890 til LCA i morgen.

Hex code 4791AC.
 
Det ble litt forandring, debut for DY ble heller DY812 OSL-ARN i dag 27/9.

Sikkert lurt å starte med bemannede baser (teknisk)...
 
Back
Top