Stone ScanFlyer Gold Medlem 11 Mar 2013 #2 Lennart said: Er endelig ute å flyr igjen Skal den tilbake i drift for DY ? Click to expand... Jepp. Ferdig med vinterdvalen på Sola.
Lennart said: Er endelig ute å flyr igjen Skal den tilbake i drift for DY ? Click to expand... Jepp. Ferdig med vinterdvalen på Sola.
L Lasse ScanFlyer Blue 11 Mar 2013 #3 Da kommer vel -KHB, -KHC, -KKX og -KKW rekende på en fjøl etterhvert også antar jeg?
Stone ScanFlyer Gold Medlem 11 Mar 2013 #5 Lasse said: Da kommer vel -KHB, -KHC, -KKX og -KKW rekende på en fjøl etterhvert også antar jeg? Click to expand... Alle skal være klare til sommerprogrammet starter i påsken, ja. Så det er nok et par uker til alle er inne igjen.
Lasse said: Da kommer vel -KHB, -KHC, -KKX og -KKW rekende på en fjøl etterhvert også antar jeg? Click to expand... Alle skal være klare til sommerprogrammet starter i påsken, ja. Så det er nok et par uker til alle er inne igjen.
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 11 Mar 2013 #7 Her er hun under avgang fra SVG i dag. LN-KHA - Boeing 737-31S(WL) by nosalthe, on Flickr